Hoeveel ruimte nemen de bestanden op de cd totaal in beslag van RTCW? Ik heb hier een image van mijn cd, maar die is 760mb groot
dat zou dus betekenen dat hij niet op mijn cd's past....klopt dit?
Die image past wel op cd, en geinstalleerd op HD neemt ie iets van 1 GB in beslag dacht ik.
Als die image van de cd komt die je gekocht hebt weet je zeker dat ie op een cd pastOp zaterdag 08 december 2001 22:23 schreef EbAyzo het volgende:
Hoeveel ruimte nemen de bestanden op de cd totaal in beslag van RTCW? Ik heb hier een image van mijn cd, maar die is 760mb grootdat zou dus betekenen dat hij niet op mijn cd's past....klopt dit?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
[irri-mode]Op zaterdag 08 december 2001 22:23 schreef EbAyzo het volgende:
Hoeveel ruimte nemen de bestanden op de cd totaal in beslag van RTCW? Ik heb hier een image van mijn cd, maar die is 760mb grootdat zou dus betekenen dat hij niet op mijn cd's past....klopt dit?
een image van jouw eigen cd?, das mooi
[/irri-mode]
psst..., geheimpje: er bestaan 800 mb cdtjes, ennuh volgens mij moet t passen op een 700 mb cdtje
Verwijderd
RAAAAAARRREEEE vraag! Als je hem orgineel hebt, kom je er wel achterOp zaterdag 08 december 2001 22:23 schreef EbAyzo het volgende:
Verwijderd
misschien heeft ie em orgineel gedownload?Op zaterdag 08 december 2001 22:27 schreef xmvl33 het volgende:
[..]
RAAAAAARRREEEE vraag! Als je hem orgineel hebt, kom je er wel achter
(oeps
geinstalleerd ben ik iets van 700 meg kwijt !
dikzak
666MBOp zaterdag 08 december 2001 23:55 schreef Chello200 het volgende:
geinstalleerd ben ik iets van 700 meg kwijt !
het blijft een duivels spel
de ISO is altijd groter dan de Image die gebrand wordt......is toch bij alle spellen bijna 
als je die ISO brand issie op cd maar 680 mb past dus op 700 mb cd..........
als je die ISO brand issie op cd maar 680 mb past dus op 700 mb cd..........
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Shit, je bent me net voor, die van mij is ook 666 MBOp zondag 09 december 2001 00:00 schreef CV_SmileY het volgende:
[..]
666MB
het blijft een duivels spel
[afbeelding]
Of jij hebt een illegale!!!!Op zondag 09 december 2001 00:08 schreef 007 het volgende:
Die van mij is 667MB.Zal wel met de savegames te maken hebben.
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik heb zelfs F120 voor mijn Special Edition betaald, dus dat is niet het geval!Op zondag 09 december 2001 00:10 schreef Marc00 het volgende:
Of jij hebt een illegale!!!!
707 Meggies bij mij ...
PSN: mug_8pm
bij mij issie 669 mb, was me nog niet opgevallen trouwens dat XP de grootte bijhoudt, is wel handig 
(ik ga Half-Life eens checken
)
(ik ga Half-Life eens checken
PIII 800@804 Mhz
Bij mij is het 1.4 GB alle maal modsOp Sunday 09 December 2001 15:07 schreef ViperGTS het volgende:
(ik ga Half-Life eens checken)
Doen modjes dat tegenwoordig al dan?Op Sunday 09 December 2001 00:40 schreef Mannekino het volgende:
Sinterklaas heeft mij een exemplaar gegeven
kweet dat als je met edonkey (legaal
) rctw downt dat die dan al heeeel veel groter uitvalt dan als ie m heb gebrand. (dacht ik want hij moet alles hebben om bij elkaar te zetten of zoiets want hij haalt t van allemaal verschillende mobo's af).
hoezo illigaal gedownd?? 
nee ff serieus. Dat gaat wel passen. Je moet hem eerst "inladen" met de het desbetreffende brandprogramma.
Dan geeft ie het werkelijke aantal minuten aan
.
nee ff serieus. Dat gaat wel passen. Je moet hem eerst "inladen" met de het desbetreffende brandprogramma.
Dan geeft ie het werkelijke aantal minuten aan
Je hebt een heleboel overhead vergeet dat niet...
Als je niet weet wat dat is, overhead is al de "brol" die geen eigenlijke data bevat. Bv, bij een TCP/IP packet is de afzender en ontvanger (of, alles wat niet de data zelf is) overhead... Bij een image heb je dit ook, alhoewel dit veel minder is aangezien cd's niet met packages werken maar dat ze een lange bitstream zijn.
Als je niet weet wat dat is, overhead is al de "brol" die geen eigenlijke data bevat. Bv, bij een TCP/IP packet is de afzender en ontvanger (of, alles wat niet de data zelf is) overhead... Bij een image heb je dit ook, alhoewel dit veel minder is aangezien cd's niet met packages werken maar dat ze een lange bitstream zijn.
Pagina: 1