Nou, vandaag een dvd-rom speler gekocht (acer dvp 1648a OEM), dus ik dacht eens even fijn een dvdtje te kijken. Eventjes eentje gehuurd bij de videotheek en in de drive gestopt. Onder XP de vraag of ik die met windows media player afspelen, dus ik denk "welja, hoef ik die windvd niet te installen". Maar aangezien er geen dvddecoder is wil wmp niet spelen. Dus ik installeer windvd (zat erbij) en die begint te klagen dat de regio niet klopt met de dvd en dat ik die moet wijzigen en dat dat nog 4x kan. Helaas begint ie echter te brullen dat dat niet kan "you need to have administrative privileges". Dat zelfde doet ie ook in windows 98. Ik heb ook geprobeerd in te loggen als Administrator, maar dat werkt ook niet. Regio wijzigen bij cdrom settings in device manager geeft ook een error. Ik heb geen idee meer waar ik het moet zoeken en ik kan ook geen tools vinden om de regio op 2 te zetten...Help iemand ?
PS: ik ben dus niet op zoek naar hacks of firmwares, ik wil gewoon dat het werkt zoals het hoort te werken.
PS: ik ben dus niet op zoek naar hacks of firmwares, ik wil gewoon dat het werkt zoals het hoort te werken.