Toon posts:

Dood, levend, weer dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

gisteren gebeurde er een ongelukje met mijn mobo, dit stond gisteren ook in het forum. later deed mijn mobo het ineens weer en ik heb er nog spelletjes op zitten spelen ook.
een uur geleden wilde ik hem aan zetten en ja hoor, gewoon draaien met die hap! toen had ik hem ff uitgezet en nu net wilde ik hem weer aanzetten en wat gebeurde er:
de nomale piep en daarna het zelfde geëtter als gisteren;
bovenin allemaal witte strepen, 1 dunne, 2 dikke, enz.
en daaronder de onderste helft van de tekst Celeron (TM) 500mhz (66*7.5) en helemaal onderaan dat je op DEL kan drukken voor de bios. Verder dan dit komt de pc niet.
ik heb de hdd + kabel vervangen, het geheugen en de proc.
de vga kaart zal het wel niet zijn want de comp doet het dan weer wel en dan weer niet, dus met en zonder beeld en als ik die witte strepen zooi krijg spint de hdd niet meer enz.

wat is nou het probleem hiervan?
mobo kapot? > soms doet hij het wel.

ik snap er helemaal niets meer van.

HELP ME PLEASE!!! :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 21:24 schreef allanzoet het volgende:

HELP ME PLEASE!!! :'(
Eigenlijk wil ik best wel aandacht! :P

Verwijderd

Misschien toch nog niet 100% droog?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb em met een warme föhn behandeld en 1.5 dag laten drogen.

Verwijderd

Topicstarter
wat is het nou?

ik ben nu echt totaal radeloos... :'(

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Toen mijn waterkoeling had gelekt startte mijn comp ook af en toe wel en af en toe niet op.... Er zat bij mij water onder een chippie...

Ik heb toen met een kwast ff over m`n chippies heengeborsteld, en toen was het probleem weg.

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Word ik nou gek, of zijn er 3 topics verschenen over deze onderwerp?
Kon het niet allemaal in eentje?

suc6 met je mobo

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

je bent wel erg extreem, je topic na een kwartier omhoog trappen |:(

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry mensen, maar ik was een beetje boel radeloos en ik wilde wel heel erg (te) graag dat mijn mobo weer ging werken.

ik heb mijn mobo uit mijn kast geschroefd en ik zag onder mijn PCI-sloten allemaal blauwe poederprut van het opgedroogde koelvloeistof/demi-water. Dit heb ik weggehaald met een oude tandenborstel en daarna met een koude föhn alles weggeblazen.

resultaat:

start nu altijd op en alles werkt weer!
Pagina: 1