Toon posts:

hoeveel kans?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb dus een amd xp 1600+ en ik wil / kan die voor een goedkoop prijsje laten unlucken, maar ik durf het niet echt, nu de vraag, hoeveel kans is er dat mijn amd blijft leven of dat ie zal sterven?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:04

talin

ES-MA

100 % kans dat ie sterft !!!

een echte tweaker doet dat zelf !!

beetje kleuren met potlood ! kan toch iedereen of gaan ze met achterruit spul aan de gang ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 21:25

DarkSide

theres no place like ::1

1 volgens mij unlock je een XP niet meer met potlood
2 ligt aan de bekwaamheid van de persoon die het doet.
Laat je het door mijn oma doen weet ik zeker dat het niet lukt. Laat je het doen die ongeveer weet wat ie doet. Stijgen je kansen.

Maar er zit altijd een risico aan dat het fout gaat.
Keuze is aan jouw.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 21:13 schreef talin het volgende:
een echte tweaker doet dat zelf !!

beetje kleuren met potlood ! kan toch iedereen of gaan ze met achterruit spul aan de gang ?
daar gaat het DUS NIET OM ik vroeg alleen hoeveel kans op leven en dood

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 21:16 schreef DarkSide het volgende:
1 volgens mij unlock je een XP niet meer met potlood
2 ligt aan de bekwaamheid van de persoon die het doet.
Laat je het door mijn oma doen weet ik zeker dat het niet lukt. Laat je het doen die ongeveer weet wat ie doet. Stijgen je kansen.

Maar er zit altijd een risico aan dat het fout gaat.
Keuze is aan jouw.
dit is nou eens een GOEDE post, nou ik laat het door iemand doen die er al 5 heeft gedaan, en alle 5 goed zijn gegaan... maar ik voel dat het bij mijne mis zal gaan :P

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 21:25

DarkSide

theres no place like ::1

Als je het voelt dan gaat het ook mis.
Nooit doen. Nee zal wel goed gaan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

door het unlocken gaat hij volgens mij niet echt kapot...

op hcc bij tweakers stand zaten we ook met die dingen te prutsen en daar is er geloof ik 1tje overleden en dat kwam omdat de koeler er niet goed op zat (dacht ik)

maar als die knakker al 5 cpu's goed heeft gedaan, dan moet jouwe ook wel goed gaan hoor!! misschien moet je er niet bij gaan zitten als hij bezig is... misschien wordt hij dan zenuwachtig ofzo :P
Pagina: 1