Is heb mogelijk de PC te bedienen met een afstandbediening op IrDa?
Kun je hier elke afstandsbediening voor gebruiken?
Zo niet welke moet ik hebben?
Kun je hier elke afstandsbediening voor gebruiken?
Zo niet welke moet ik hebben?
Verwijderd
Coïtus ergo sum
Juist, zo is het, ik heb een irda poor aan de voorkant van mn pc zitten en wil deze met een normale afstandsbediening bedienen. Ik heb wat commando's kunnen geven met een sony remote, maar dit werkt nog niet vlekkeloos. Dus zoek ik een merk afstandbediening waar dit beter mee zou lukken, eentje waarvan de signalen wat meer verschillen ofzoOp woensdag 12 december 2001 18:20 schreef Solomo het volgende:
moet eigelijk kunnen, je kan er natuurlijk ook zelf iets voor bouwen of iets compleets kopen, maar ik heb zo'n vermoeden dat je speciall om IRda vraagt omdat je die poort al hebt en niet gebruikt/tegelijk met de afstandsbediening gebruikt.
welke tooltje gebruik je hiervoor? (p.s. Ik heb ook een LI-7000)Op donderdag 13 december 2001 11:35 schreef arjandijk het volgende:
[..]
Juist, zo is het, ik heb een irda poor aan de voorkant van mn pc zitten en wil deze met een normale afstandsbediening bedienen. Ik heb wat commando's kunnen geven met een sony remote, maar dit werkt nog niet vlekkeloos. Dus zoek ik een merk afstandbediening waar dit beter mee zou lukken, eentje waarvan de signalen wat meer verschillen ofzo
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!