Is het mogelijk automatisch in te loggen op GoT door een URL met daarin/daaraan verbonden de username en password op te slaan als bookmark? zoja: hoe?
Is toch niet nodig 
User/pass wordt gewoon ik een cookie opgeslagen, ik log nooit in op GoT vanaf mijn eigen PC, tenzij ik herinstalleer of als GoT koffie heeft lopen drinken o.i.d.
Verder: Move 2 LA...
User/pass wordt gewoon ik een cookie opgeslagen, ik log nooit in op GoT vanaf mijn eigen PC, tenzij ik herinstalleer of als GoT koffie heeft lopen drinken o.i.d.
Verder: Move 2 LA...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Dus je bedoelt in de trant van http://gathering.tweakers.net/login.php/robbb:password/bla
ofziets?
dat is op GoT volgens mij niet mogelijk.
ofziets?
dat is op GoT volgens mij niet mogelijk.
Verwijderd
huh, ik ben altijd ingelogt. Hoef nooit in te loggen. Heb ooit eens aangeklikt username en password onthouden ofzo. En hoef me nooit meer aan te melden. ALleen op een andere PC of als ik reinstall.
Verwijderd
Uhm, koekje?Op zaterdag 08 december 2001 21:26 schreef marcnolte het volgende:
huh, ik ben altijd ingelogt. Hoef nooit in te loggen. Heb ooit eens aangeklikt username en password onthouden ofzo. En hoef me nooit meer aan te melden. ALleen op een andere PC of als ik reinstall.
jup ikke ook
ben altyd al ingeloged op GOT
ben altyd al ingeloged op GOT
Hier ook, en GoT staat bij de Favo's.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
idd en als startpage ook nog, en koppeling en en enOp zondag 09 december 2001 02:43 schreef Ferdo het volgende:
Hier ook, en GoT staat bij de Favo's.
Verwijderd
Tuurlijk is het wel mogelijk, login/wachtwoord worden altijd naar andere file gedouwed die ze checked. De truuk is uit te vinden waarheen het gestuurd word en of er nog belangrijke info extra bijzit (bv. vanaf welke URL het komt). Het is mogelijk, kweet niet hoe bij GoT (boeit me ook niet namelijk
) maar is kwestie van goed zoeken.
Pagina: 1