Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
meestal installeer je eerst 98 en dan xp, je gaat het nu andersom doen, of je gaat her-instaleren.
Ik heb er geen ervaring mee, maar als je dualboot niet werkt, draai de setup van xp nog een keer en kies voor de optie repair,
werkt dit niet, moet je xp ook helemaal op nieuw installeren
maar volgens mij werkt het al wel na een repair van xp.
(oh ja probeer op eigen risico, sta niet voor de gevolgen in
)
Ik heb er geen ervaring mee, maar als je dualboot niet werkt, draai de setup van xp nog een keer en kies voor de optie repair,
werkt dit niet, moet je xp ook helemaal op nieuw installeren
maar volgens mij werkt het al wel na een repair van xp.
(oh ja probeer op eigen risico, sta niet voor de gevolgen in
Verwijderd
je kan ook proberen de boot.ini te kopieren.
win98se opnieuw installeren, en vervolgens die boot.ini terugzetten.
maar met de repair optie van xp, moet het ook wel lukken, d8 ik
win98se opnieuw installeren, en vervolgens die boot.ini terugzetten.
maar met de repair optie van xp, moet het ook wel lukken, d8 ik
Verwijderd
Windows 98 staat op C en Windows XP staat op E? Je kunt dus de map waarin Windows 98 geinstalleerd is zien vanuit XP? Dan is het probleem heel simpel op te lossen: Gewoon de deze map vanuit XP verwijderen. Dat doe ik ook altijd en tot nu toe gaat dat goed. Eventueel kun je ook de Program Files van Windows 98 verwijderen.
Daarna de computer herstarten met een opstartdiskette van Win98 of eventueel booten vanaf de installatie-cd van Win98 en dan dit zooitje opnieuw installeren. De bestanden die XP op deze partitie gedropt heeft blijven gewoon bestaan. De dualboot blijft dus gewoon intact.
Daarna de computer herstarten met een opstartdiskette van Win98 of eventueel booten vanaf de installatie-cd van Win98 en dan dit zooitje opnieuw installeren. De bestanden die XP op deze partitie gedropt heeft blijven gewoon bestaan. De dualboot blijft dus gewoon intact.
Ik heb ook zoiets gedaan. Ik moest nadat ik Win98 had geinstalleerd WinXP nog een x helemaal installeren
Multimonitor is relax :P
Verwijderd
zo kan het ook, jaOp Sunday 09 December 2001 18:24 schreef computerron het volgende:
Windows 98 staat op C en Windows XP staat op E? Je kunt dus de map waarin Windows 98 geinstalleerd is zien vanuit XP? Dan is het probleem heel simpel op te lossen: Gewoon de deze map vanuit XP verwijderen. Dat doe ik ook altijd en tot nu toe gaat dat goed. Eventueel kun je ook de Program Files van Windows 98 verwijderen.
Daarna de computer herstarten met een opstartdiskette van Win98 of eventueel booten vanaf de installatie-cd van Win98 en dan dit zooitje opnieuw installeren. De bestanden die XP op deze partitie gedropt heeft blijven gewoon bestaan. De dualboot blijft dus gewoon intact.
persoonlijk vind ik een formatje op z'n tijd wel ff lekker
Verwijderd
Oracle schrijft: persoonlijk vind ik een formatje op z'n tijd wel ff lekker.(Ik weet zo gauw niet hoe ik de quote moet maken, dus ff op deze manier.) Daar ben ik het roerend mee eens. Ik doe dat ook weleens, omdat dat meer garantie biedt dat de fouten die de vorige Windows-installatie maakte niet meer terug komen. Maar de vraag was hoe je de dualboot kon behouden zonder dat je XP ook opnieuw moet installeren, dat kan dus op de manier die ik heb beschreven. Als XP goed draait, maar Windows 98 heeft problemen, kies ik weleens voor deze methode.
je moet je boot.ini, ntdetect.com en je ntldr op je XP partitie zetten.... nu is je XP partitie bootable...
formateer je c schijf, instaleer windows...
2 opties:
1) zet hierna je xp partitie als bootble, door "c:\microsoft windows" in je boot.ini tussen je Ossen te smijten zou het XP bootmenu 98 mee moeten pakken.
2) gebruik bootmagic of een ander 3rdparty programmatje om de XP partitie (vanaf de dan als bootable partitie ingestelde c schijf) te booten....
formateer je c schijf, instaleer windows...
2 opties:
1) zet hierna je xp partitie als bootble, door "c:\microsoft windows" in je boot.ini tussen je Ossen te smijten zou het XP bootmenu 98 mee moeten pakken.
2) gebruik bootmagic of een ander 3rdparty programmatje om de XP partitie (vanaf de dan als bootable partitie ingestelde c schijf) te booten....
Pagina: 1