PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
* KeX denkt dat het een vergissing is ivm het moment van plaatsen.
Artikelen op het fd zijn voor zover ik het weet voor iedereen op de dag van plaatsen vrij toegankelijk. Pas als deze gearchiveerd worden zijn ze alleen voor geregde bezoekers te beschikbaar.
Ik denk dat daar mogelijk niet bij stilgestaan is omdat hij bij het moment van plaatsen gewoon vrij toegankelijk was.
Artikelen op het fd zijn voor zover ik het weet voor iedereen op de dag van plaatsen vrij toegankelijk. Pas als deze gearchiveerd worden zijn ze alleen voor geregde bezoekers te beschikbaar.
Ik denk dat daar mogelijk niet bij stilgestaan is omdat hij bij het moment van plaatsen gewoon vrij toegankelijk was.
Ahh, op die fiets...
Nou ja.. registreren is op zich ook niet zo een heel groot probleem natuurlijk, maar ik durf niet eens meer te tellen op hoeveel sites ik geregd ben, zoveel...
Nou ja.. registreren is op zich ook niet zo een heel groot probleem natuurlijk, maar ik durf niet eens meer te tellen op hoeveel sites ik geregd ben, zoveel...
PC-Specs
En het is veranderd... Wat een serviceOp zaterdag 08 december 2001 20:52 schreef Mark Timmer het volgende:
U vraagt wij draaien
PC-Specs
Verwijderd
Jaja, en dat op zaterdagavond heOp zaterdag 08 december 2001 20:58 schreef brammus het volgende:
En het is veranderd... Wat een service![]()
Mag ook wel, want het was mijn eigen fout
Pagina: 1