Omdat je geen 2 programma's tegelijk kan draaien met 1 webcam. Lijkt me wel logisch he.
Ik denk niet dat hij dat bedoelt, hij draait ze niet beide tegelijk volgens mij, maar hij heeeft 2 progjes er op zitten en die loopt bij beide vastOp zondag 09 december 2001 13:58 schreef BronX het volgende:
Omdat je geen 2 programma's tegelijk kan draaien met 1 webcam. Lijkt me wel logisch he.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
dat bedoelde ik inderdaad heb het misschien wat raar verwoord.....
De webcam kan alleen maar beeld schrijven naar 1 programma tegelijk. Maar dat ie vast moet lopen komt waarschijnlijk door buggy software (drivers) die bij de meeste webcams zit.
Verwijderd
Grappig... (eigelijk helemaal niet)...
Ik heb hetzelfde probleem met W2K en nu ook met XP...
Op zowel een kloon PC als een Sony notebook...
Ik heb hetzelfde probleem met W2K en nu ook met XP...
Op zowel een kloon PC als een Sony notebook...
op mijn notebook is het zo dat zodra de fan aanslaat voor de processor dattie blijft hangen......haalt die dan teveel stroom weg of zeg ik nu hele domme dingen??
nu start de cam niet eens meer op??? any clue??? als ik de pc reboot zal hij het wel doen voor 10 minuutjes of zo dan hangtie weer
wel voldoende geheugen?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
hey cam dude's,
heb dus ook zo'n vesta pro aangekocht, maar helaas... weer gezeik met software in XP. als ik een cam chat heb in msn dan reboot mn pc (via chipset) en die software die dr bij word geleverd kan ik dus ook al niet installen, drivers voor xp zijn er blijkbaar nog niet heeft 1 van jullie soms een oplossing... thx bigtime
I WANT CAM CONVERSATIONS!! hehe. bedank voor een reactie mensen.. mzzl
heb dus ook zo'n vesta pro aangekocht, maar helaas... weer gezeik met software in XP. als ik een cam chat heb in msn dan reboot mn pc (via chipset) en die software die dr bij word geleverd kan ik dus ook al niet installen, drivers voor xp zijn er blijkbaar nog niet heeft 1 van jullie soms een oplossing... thx bigtime
I WANT CAM CONVERSATIONS!! hehe. bedank voor een reactie mensen.. mzzl
Pagina: 1