ehm.... commentaar.....
zwarte lak, chrome lak, 120 mm fan voor, 80mm fan bij HD's
hele mooie externe geluidskaart... en....
zwarte lak, chrome lak, 120 mm fan voor, 80mm fan bij HD's
hele mooie externe geluidskaart... en....
idd, leuk, wil je advies of zo?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
advies is natuurlijk altijd welkom maar vond het in 1e instante gewoon ff leuk om te plaatsen
en aub geen advies van.... RUIM JE KAMER EENS OP, dat zegt mijn ma al vaak genoeg
en aub geen advies van.... RUIM JE KAMER EENS OP, dat zegt mijn ma al vaak genoeg
jou kamer valt nog best mee hoorOp zaterdag 08 december 2001 18:54 schreef oldstock het volgende:
advies is natuurlijk altijd welkom maar vond het in 1e instante gewoon ff leuk om te plaatsen
mijnes, dies pas erg
ziet er goed uit, vaag ding dat rechter geval, maar zal wel leuk werk leveren ofzo
plezier ermee
In het licht zal het er wel mooi uit zien, maar ik zie niet veel, ik herken de systeemkast en de gitaareffectversterkergeval, maar het plaatje is te groot. Ik zit hier met een ouderwets degelijke 56K6, en het duurde lang voor dat ik zag dat het voor mij niet zo interessant is. Voor de moeite reply ik maar.
Zwart metallic met chroom staat op mijn kamer niet.
Zwart metallic met chroom staat op mijn kamer niet.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
neem dan ook een echte verbinding .....quote: voorgangerIk zit hier met een ouderwets degelijke 56K6,
maar zonder gekheid, alles is orgineel (zelfbouw) en er is nix overgeklokt.
inhoud: (momenteel ook bier) AMD Tbird 850, 512 intern, 20 + 30 Gb ATA100 2700 tpm Maxtor Hd's, MSI K7 pro mainboard..... en meer
/me werkt met audio en dus cool edit 1.2a
heb vooral HD nodig, en t loopt gewoon vet... overklokken komt wel een keer
de kast ziet er cool uit en daar gaat het mij om
(btw: plaatje is idd veel te groot....SORRY)
edit:
2700 moet 7200 zijn dus
2700 moet 7200 zijn dus
btw, voor interesse:
http://members1.chello.nl/~j.sciarone/free2.mp3
graag wel een reactie terug als je weet waar je het over hebt (het is ook nog niet af)
dat doe ik met mijn pc en nix anders
http://members1.chello.nl/~j.sciarone/free2.mp3
graag wel een reactie terug als je weet waar je het over hebt (het is ook nog niet af)
dat doe ik met mijn pc en nix anders
Ik verwacht lekker kijharde rock ofzo, nee dul liedje met iemand die niet kan zingen, jammer.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
maar deze meneer staat wel gitaar te spelen en te zingen voor volle zalen die speciaal voor zijn band komen 
nou jij weer.....
3 mei in de vereeniging in nijmegen... Pink noise THE WALL
www.pinknoise.nl
nou jij weer.....
3 mei in de vereeniging in nijmegen... Pink noise THE WALL
www.pinknoise.nl
Dit soort afzeik-acties vind ik altijd zoooo makkelijk he...Op zondag 09 december 2001 04:41 schreef Cloontje het volgende:
Ik verwacht lekker kijharde rock ofzo, nee dul liedje met iemand die niet kan zingen, jammer.
Laat die jongen toch lekker muziek maken! Je HOEFT er niet naar te luisteren.
Amateurcoureur en fervent banktukker
Pagina: 1