heb je dat in win2k ?
ik had namelijk in win2k zonder updates hetzelfde, was gewoon een bug.
ik had namelijk in win2k zonder updates hetzelfde, was gewoon een bug.
Shellex.exe? Staat er bij mij niet eens tussen...Op zaterdag 08 december 2001 18:00 schreef Ragonite het volgende:
Nee Winxp!
Maar de cpu word ook hottttt... Het is Shellex.exe die het veroorzaakt.
Misschien een hernoemde dnetc.exe?
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
ik weet niet waar het van is maar ik gebruik het niet in XP. Zet dat dus eens uit, is het een virusscanner ofzoOp zaterdag 08 december 2001 18:00 schreef Ragonite het volgende:
Nee Winxp!
Maar de cpu word ook hottttt... Het is Shellex.exe die het veroorzaakt.
Jeetje.. heeft win xp dit ook al? Ik weet dat het probleem zich kan voordoen met Win2k (CSRSS.exe neemt 100% CPU belasting voor zijn rekening..... ook vanwege niet de nieuwste drivers geinstalleerde hebbende..; zie ook alle voorgaande posts hierover...)
Welke is voor WinXp ?Op zaterdag 08 december 2001 18:07 schreef ByMeS_Dy het volgende:
mcafee/norton gebruiken dan maarkijk eens of je hem uit kan zetten..
Edit: broken link op download.com van McAfee..
Onzin!Op zaterdag 08 december 2001 18:19 schreef Ragonite het volgende:
Beetje dom!
Norton 2002 is niet eens voor Windows XP
Wat dan wel ?
Van norton.com
Current Version: 2002
Platforms: XP Home/XP Pro/2000 Pro/NT WS/Me/98
weet iemand nou ook al wat shellexec.exe allemaal uitvoert?? Ik heb hem ook gehad (virusscanner toevallig 2 dagen uit gehad
) en mcafee herkende hem ook als trojan.. maar ik heb nergens kunnen vinden wat ie precies doet/aanricht
Verwijderd
ik weet het ook niet, maar ik leef zonder virusscanner
wel zo rustig
(ik maak elke week een backup, en heb 56k6 dus geen vast ip (jammer he
)
Verwijderd
Vorige week ook zoiets gehad, daarna kon ik mijn toetsenbord niet meer gebruiken. Toen vertelde een schermpje dat mijn schijf opgeruimt moest worden. Nee zei ik, en wou het venster sluiten. Hij bleef zo half om half hangen (je kent het wel) en toen zag ik in de system doctor dat er ineens wat van mijn HDD was afgehaald*zonder mijn toesteming* Formateren die handel !!
Mischien tijd voor een snellere proc
Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
ja, da's lekker slim 
Verstookt 'ie in elk geval meer kloktikken per seconde
Verstookt 'ie in elk geval meer kloktikken per seconde
Pagina: 1