Barthezz - Infected

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
Ik had die FAQ doorgelezen om te kijken of ik het mocht plaatsen, maar ben er niet zeker van. Ik wou dus eens iets vragen over het liedje Barthezz - Infected. Kan het dat er geen enkele versie te downloaden valt waar die stem in voorkomt?? Kunnen jullie mij ook eens uitleggen hoe je iets aan een moderator kunt vragen?

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
tot nu toe mag dit topic wel. alleen als iemand een link gaat geven naar een mp3tje mag het niet meer.

en de moderator leest volgens mij alle berichten duz je kan het gewoon in een topic vragen.

Correct me if I am wrong

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:04
die met vocals staat geloof ik op de vinyl (plaat dus)

Verwijderd

Volgensmij mag het idd, zolang er maar geen link o.i.d. is naar een website toe..

Wat betreft je andere vraag: zet bij je search naast barthezz - infected ook "vocal". Dit wil zeggen dat de stem erbij zit.
suc6!

• bruto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 15:44

bruto

Druktemaker.

Barthezz-Infected__German_Edition-Promo_Vinyl-2001-UTE
Barthezz-Infected-Fixed_Vinyl-2001-TGX
zoek maar op een van die twee.
Ik heb ze niet so don't bother..

The more you know, the more you know you don't know.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Nee, een moderator leest niet alle berichten. Daar zouden we ongeveer een dagtaak aan hebben. Als je mij iets wil vragen kan je dat het beste via mail doen, ICQ kan ook maar liever niet, ik haat pagers omdat je er niet op kan antwoorden.
En nee, je mag niet vragen of er een versie met vocals erin te downloaden is. Maar als je vraagt of er een versie met vocals bestaat, dan is het natuurlijk wel ok (subtiel verschil, ik weet het). Je moet dit overigens niet in Audio en Video doen, maar in NSTM. Ik zal je voor deze keer geen waarschuwing geven natuurlijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.