Toon posts:

wist ik het maar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
misschien weet iemand een oplossing voor mijn probleem !

Ik heb een nieuw systeem wat 2 maanden perfect heeft gelopen. Maar sinds een paar weken loopt iedere keer vast.
Het ledje van mijn HD activity blijft dan continu branden en de muziek loopt door. ( meestal ) Het beeld blijft dan hangen. Ik heb een Athlon 1,4 met een seagate barracuda 4 hd op een abit KT7A-raid moederbord.
Ik heb de seagate hd test van 3 uur al gedaan en mijn drivers van mijn nvidia 32mb videokaart al opnieuw geinstalleerd en andere drivers geprobeerd, maar niks werkt. Het is ook meestal pas na een half of heel uur Unreal of diablo spelen. Dit komt ook incidenteel na 5 min voor. Niks reageerd meer, contr alt del niet en zelfs op het toetsenbbord capslock niet.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?????

please help me

bas

:(

Verwijderd

Windows is vastgelopen :o, misschien wordt je systeem dan te warm omdat je al aangeeft dat het gebeurt na het spelen van een spel.

Wat je zou kunnen proberen om de kast open te laten tijdens het spelen van games en op die manier kijken of je te maken hebt met een te warm systeem.

Welke Windows draai je ?

Verwijderd

welk os gbruik je?
:)

altijd handig :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 17:31 schreef Devil_2000 het volgende:
Windows is vastgelopen :o, misschien wordt je systeem dan te warm omdat je al aangeeft dat het gebeurt na het spelen van een spel.

Wat je zou kunnen proberen om de kast open te laten tijdens het spelen van games en op die manier kijken of je te maken hebt met een te warm systeem.

Welke Windows draai je ?
windoos xp pro

en hij wordt niet te warm want er zit ene koeler op en een dikke onder......

Verwijderd

Recentelijk nog nieuwe software geinstalleerd ? of software geinstalleerd waarvan Windows XP aangaf dat het mogelijk niet goed werkt onder XP.

Verwijderd

dat lampje branden van hd heb ik laatste tijd ook :P echt vaag

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
windows erop nieuw op, probleem weg :)
* HielkeJ doet het zo ook ff :)

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Format c:

Verwijderd

Dat het lampje blijft branden heb ik ook wel eens, maar dan komt het doordat hij een cd niet goed kan lezen.
Ik weet niet of je met cd werkt dan?

Verwijderd

Topicstarter
heb windoos al 3 keer opnieuw geinstalleerd en het probleem blijft zich voordoen.
ik denk dat het een hardware probleem is maar weet niet wat.
kan het aan het werkgeheugen liggen ??
ik heb 2 keer 256mb infineon major

Verwijderd

Ik had dat eerst ook dat me pc vast liep, tijdens spelen van games zoals UT, nieuw geheugen loste alles op bij mij.
Heb je een Geforce 3 ? Daar schijnen spelletjes met AGP 4X en fast write aan ook snel vast te lopen..

Verwijderd

Volgens mij loopt je geheugen gewoon vol, bij sommige spelletjes gebeurt dat. Gewoon powerstrip installeren, en die het geheugen laten vrijhouden.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt mij niet.. Windows XP heeft zelf een heel goed geheugenbeheer :)

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:57
ik heb iig gehad dat ik 2 hdd's had en die 2 hdd's op ide0 had gezet, dat leverde problemen op waardoor de 2e hdd steeds spontaan begon te laden (op slave), waardoor me spellen en programma's hingen e.d.
dus heb ik em op ide1 naast me cd rom speler gezet..
misschien heb je hier wat aan

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
je cooler kan nog zo groot zijn als je airflow in je kast slecht is wordt ie als nog te warm
Pagina: 1