AMD Barton XP 2500+@3400+, Asus a7n8x deluxe, 512 MB twinmos, Sapphire Radeon 9800SE@9800XT, LG 915FT+
Jip zonder swap met 3X256 moet makkelijk gaan !Op zaterdag 08 december 2001 17:18 schreef Sanoes het volgende:
en ik zelf ook 512 draaien...ZONDER swapfile.. gaat perfect.
en ik zou als ik jou was maar 256 aan mij geven 512 is ruim voldoende
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
Verwijderd
Zonder swap in XP? Je bedoelt zeker 2 MB, zoals die van mij.. Ik kan em niet wegkrijgen.. Show your trick..Op zaterdag 08 december 2001 17:18 schreef Sanoes het volgende:
en ik zelf ook 512 draaien...ZONDER swapfile.. gaat perfect.
Welk besturinssys gebruik jeOp zaterdag 08 december 2001 17:16 schreef BiZaR het volgende:
Is 3x256 mb overkill voor mijn systeem? Ik heb het geheugen al liggen, maar kan het natuurlijk ook verkopen! ( en andere leuke dingen van kopen
Ik draai Windows Xp en gebruik geen Photoshop. Wel wil ik af en toe een Divx-je coderen.
Verder ben ik benieuwd wat de beste swapfile grootte is?
Windows raad 1150 mb aan, maar dat lijkt mij een beetje overdreven. Kan ik hem niet uitzetten? had namelijk eerst 256 mb geheugen en een swap file van 512 mb, dat heb ik nu aan geheugen erin zitten. Dus denk ik dat je de swap file uit kan zetten? <- is dit een foute gedachte?
XP dusOp zaterdag 08 december 2001 17:21 schreef Heideroosje het volgende:
[..]
Ik draai Windows Xp en gebruik geen Photoshop. Wel wil ik af en toe een Divx-je coderen.
[..]
Welk besturinssys gebruik je
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."
ik weet dat het er in past maar is het nodig?
TheRaven
je kan hem uitzetten door: No paging file te kiezen in het scherm voor de grootte.
Verder heb ik nog niet helemaal het antwoord wat ik zoek.
Hoe groot moet de swap file zijn bij 768 ddrram?
Moet ik het dimm-tje verkopen? of het erin laten zitten.
AMD Barton XP 2500+@3400+, Asus a7n8x deluxe, 512 MB twinmos, Sapphire Radeon 9800SE@9800XT, LG 915FT+
InderdaadOp zaterdag 08 december 2001 17:42 schreef Sanoes het volgende:
lekker laten zitten...altijd handig
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
met swap uit
draait als een zonnetje (komt vrijwel niet boven de 270 meg uit
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management]
"DisablePagingExecutive"=dword:00000001
"LargeSystemCache"=dword:00000001
Alleen als ik de taskmanager start (rechts klikken op startbalk en Task Manager) dan zie ik onder Performance het volgende staan bij Kernel Memory (K):
Total 26316
Paged 17812
Nonpaged 8488
Opgeteld klopt het niet echt omdat het continu een beetje veranderd en met typen en kijken, etc
Maar hoe zit dit nou precies? Dit zou dus betekenen dat er toch nog wat wordt gebruikt op de HD voor mem of niet?
Verder nog een vraagje . Als ik soms bij Task Manager kijk dan is de PF Usage rond de 55 Mb. Maar soms ook 75 Mb of zelfs in de 80 Mb, etc... En nee, dan heb ik niks in de achtergrond draaien om het dus te checken. Is er nou iets fout met XP? Want ik bedoel, hij geeft ook PF Usage aan. Dus met andere (nederlandse:))woorden hoeveel de pagefile gebruikt. Maar die heb ik uitgezet immers op 0mb bij C en D. What's Up With That?
Out of order...
Verwijderd
Nee dit maakt helemaal niet uit... als je genoeg geheugen hebt (512 of zo) en je gebruikt daar alles van dan vraagt windows zelfs netjes of ie een swap file kan aanmaken of vergroten.Op zaterdag 08 december 2001 21:26 schreef thevisman het volgende:
Wordt je pc er sneller van zonder te swappen???
Dus je swapfile kan uit als je zeker weet dat je genoeg geheugen hebt. Ik heb zelf 512mb maar ook een swap van 256mb omdat sommige programma's altijd zo'n swap file nodig hebben ook al is dat niet nodig.
Of als ik ff iets met foto- of videobewerking bezig ben.
Ik ga die swapfile niet eerder uitzetten dan ik 1024 MB heb.
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
En ja, zonder swapfile en xp in het geheugen vliegt ie
Out of order...