Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
best een verschil
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
(van silverado naar 8045)
Verwijderd
Maar ik vind idle temps nou niet bepaald interessant
met zo'n delta 80 hp fan erop... ( en ik d8 nog wel dat die 60 hp veel kabaal maakte
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
31°system 31°cpu -> stressed!
ben er dan ook ZEER content over
Verwijderd
Ik heb een athlon 1400 nu op 39 idle en 43 stressed
met me superorb was dat 57 idle en 66 stressed
Scheelt toch gigantisch
ik heb trouwens de papst 8412NG fan erop
en stil tegenover me orb ik hoor mijn hds weer ratelen
De herrie is met een volle honderd procent afgenomen, dus ben ik zeker tevreden
ik moet zeggen dat ik wel een beetje spijt heb dat ik WEER
een thermaltake heb gehaald
je moet eerst die stomme fan met sencor vervangen voor je kast dicht kan... anders heb je meer noise als een soorb naast je staan
nu met een papst is het wel beeter
maar had beeter die alpha voor 10 GULDEN duurder met een papst kunnen nemen
Verwijderd
En is het waar dat hij veel beter presteert met de koeler in "zuigpositie"?
De Alpha 8045 is hier eigenlijk wel voor gemaakt ja. Maar je kan het het beste zelf ff testen, omdat het bij sommigen (weet ook niet waarom) 'blazend' weer ietsje beter werkt. Dus gewoon ff die fan omdraaien, en kijken wat voor jou het beste isOp zaterdag 12 januari 2002 11:48 schreef Tafke het volgende:
'k Heb mij ook zo'n Alpha gekocht, maar heb hem nog niet kunnen uittestenpc is momenteel nie bij mij thuis...
En is het waar dat hij veel beter presteert met de koeler in "zuigpositie"?
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een Alpha 60mm koelblok en ik wil ook een 80mm fan monteren, dus een fanadapter erop of zo?Op zaterdag 08 december 2001 18:32 schreef Impjuh het volgende:
heb ook een Alpha pal8045 met Delta fan HP 80mm erop
31°system 31°cpu -> stressed!
ben er dan ook ZEER content over
I love watercooling
Een pal8045 is een 80mm blokkieOp zondag 13 januari 2002 00:54 schreef Garrett het volgende:
[..]
Fanadapter erop of zo? Ik heb ook een Alpha maar daar zit 'slechts' een 60mm Delta koeler op (herrie) maar het blokkie is ook 'slechts' 60mm....
Gelukkig heb ik een zalman en hoor ik alleen m'n HD's, ik zou me echt helemaal kapot ergeren aan zo'n delta fan...
Verwijderd
hmm ik denk dat ik er dan ook maar aan moetOp zondag 13 januari 2002 10:26 schreef TuRk het volgende:
Is ook sinds een 3tal dagen in het bezit van super wreede Alpha. Het monteren was idd supermakkelijk maar een vriend van mij had er blijkbaar moeite mee en nu is zijn mobo dood
. Maar ja bij mij zijn mijne temps van 45/50 naar 34/36 gegaan
. Met een XP 1600+ op het moment op 1608MHz en ASII. Ik heb de Alpha icm een papst 8412NG.
Verwijderd
Pokkeherrie!
Maar m'n athlon XP 1800+ @ 2000+ wordt zo'n 28 graden idle en onder aardig wat load (gamen bijvoorbeeld) zo'n 32 graden. Een hele tijd full load heb ik nog niet geprobeerd.