Toon posts:

Php Programming Help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een forum (dit is een heel andere vraag) en nou heb ik dat dus opgesplitst in een NL en een ENGELS forum. Nou krijg ik op het begin allemaal van die subpages eronder te zien (http://forum.powergamez.com) en dat wil ik niet. Dus heb ik 2 vragen :

1) Is de index.php van een forum belangrijk of kan je die gewoon aanpassen hoe jij wilt ?

2) Ik wil die indexpagina zo aanpassen dat je alles wat op de indexpagina staat behalve de forums. Hoe kan ik dat doen ? Ik heb een VBB forum. Ik wil gewoon op de plaats waar al die links naar NL en ENGELS forum staan en die sub-forum links een textje plaatsen, hoe moet ik dit doen, help aub ? :'(

• Jelle Niemantsverdriet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:03
Ik denk dat je makkelijker hulp krijgt op de support forums van vbb

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 16:49 schreef Jelle Niemantsverdriet het volgende:
Ik denk dat je makkelijker hulp krijgt op de support forums van vbb
Nee dat kan ik niet, ik kan in veel gedeeltes niet inkomen, krijg ik een error, ook als ik iets wil posten, dus ....... plz help somebody

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Op zaterdag 08 december 2001 16:42 schreef PowerGOT het volgende:
1) Is de index.php van een forum belangrijk of kan je die gewoon aanpassen hoe jij wilt ?
ik denk dat dat vooral aan jezelf ligt, hoe je het forum hebt gemaakt...

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:17
Neuh, das nie zelf gemaakt, das zo een kant en klaar forum van vbb.
Als je die eerlijk gekocht (of geleased) hebt, dan zou je ook zo een support email adres moeten hebben...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 17:10 schreef WS het volgende:
Neuh, das nie zelf gemaakt, das zo een kant en klaar forum van vbb.
Als je die eerlijk gekocht (of geleased) hebt, dan zou je ook zo een support email adres moeten hebben...
Ja maar zoals ik al zei bij veel dingen op het forum kan ik niet inkomen en het emailtje ben ik kwijt :'(, het ergste wat je kan overkomen :(

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 05:13
Op zaterdag 08 december 2001 16:42 schreef PowerGOT het volgende:
Het is de hoofdpagina en die is op zich wel belangrijk, ja. Als die niet zend-encoded is, kun je hem gewoon aanpassen.
2) Ik wil die indexpagina zo aanpassen dat je alles wat op de indexpagina staat behalve de forums.
Die zin snap ik niet helemaal. Bedoel je dat alles (wat is alles :? ) op de voorpagina moet staan, behalve de fora?
Ik heb een VBB forum. Ik wil gewoon op de plaats waar al die links naar NL en ENGELS forum staan en die sub-forum links een textje plaatsen, hoe moet ik dit doen, help aub ? :'(
Die index.php bewerken dus. Gewoon ergens print "..." tussenzetten.

Overigens, GoT is niet het support forum voor welk software produkt dan ook. Als de vBB-support boards niet werken, moet je contact opnemen met de support afdeling van vBB zelf. Bovendien vBB heeft ook een eigen publiek toegankelijk forum, waar je geen serial number o.i.d. nodig hebt.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]
Op zaterdag 08 december 2001 18:10 schreef elnino het volgende:
Die zin snap ik niet helemaal. Bedoel je dat alles (wat is alles :? ) op de voorpagina moet staan, behalve de fora?
Daarmee bedoel ik dat ik de forum links weg wil hebben (dus de links die er staan naar de forums) en ipv die links een splash image of zo wil om naar die fora te komen.....
Die index.php bewerken dus. Gewoon ergens print "..." tussenzetten.
Wat bedoel je met print ?

Verwijderd

de PRINT ""; functie van PHP...
Daarmee laat je iets naar de browser sturen...
Pagina: 1