Toon posts:

Wat vinden jullie van Siemens Mobile tel.?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van siemens telefoons..

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:18

Klippy

Still Game

Leuke vraag.... |:(

Ik heb er nooit 1 gehad, maar ze zien wel ok uit.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
wat vinden jullie van Bosch boormachines????? :+

oke ff serieus: ik heb een Siemens C25 gehad, hier was ik wel tevreden over......heel fijn menu enzo, en nieuwere siemens gsm's zullen hetzelfde menu hebben......verder vind ik de modellen wel meestal wat minder, vandaar dat ik nu een (heel origineel ja) Nokia 3310 heb :)

PIII 800@804 Mhz

• Klippy
  • Laatst online: 20:18

Klippy

Still Game

Op zaterdag 08 december 2001 16:27 schreef ViperGTS het volgende:
wat vinden jullie van Bosch boormachines????? :+
Leuke vraag.... |:(
Ik heb er nooit 1 gehad, maar ze zien wel ok uit.

:z

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry is beetje idiote vraag maar ik bedoelde eigenlijk of de toestellen in het algemeen beter of slechter zijn dan b.v Nokia... *D

• Noedelsupke
Op zaterdag 08 december 2001 16:31 schreef Mar126 het volgende:
Ja sorry is beetje idiote vraag maar ik bedoelde eigenlijk of de toestellen in het algemeen beter of slechter zijn dan b.v Nokia... *D
idiote vragen bestaan niet dat weet je :)

maarre ik heb dus een siemens gehad, en heb nu een nokia,

kan niet zeggen dat de nokia nu zoveel beter is dan de siemens........c25 is ondertussen wel wat verouderd natuurlijk qua functies(geen trilalarm bv) maar dat hebben de nieuwe siemens'en wel dus.........

btw mijn moeder heeft die siemens nu en die doet het nog steeds perfect...... en zoals ik al zei de siemens had een heel fijn menu, alleen nokia is wat grafischer wat dat betreft, veel bewegende beelden enzo......maar de kwaliteit opzich is goed van siemens, en ze kunne ook tegen een stootje, want die is me vaker gevallen :)

PIII 800@804 Mhz

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik heb een siemens C 45, leuk toestel.
ik heb verder geen ervaring met Nokia, dus kan ook niet zeggen of dat beter is of niet.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Siemens M35i, wel aardig, Nokia is net ff ietsje beter. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

beetje retorische vraag :+

naja mijn mening is te vinden met de search :) :P ;)

zoeken op mafiasven siemens :+

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 08 december 2001 16:50 schreef mafiasven het volgende:
zoeken op mafiasven siemens :+
Makkelijk hoor. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10
Ik zie het altijd zo:

Nokia is voor kinderen, want de ander heeft er ook een dus neemt men dan OOK maar een nokia.(zonder na te denken over al die software fouten, kapotte displays etc.)

En de siemens is voor de serieuze gebruiker die een telefoon gebruikt waar hij voor bedoelt is. (dus niet: "Ow wat voor frontje heb jij ???", " welke beltoonje heb je nu???" . Bah walgelijk ....

zo renzo4000 heeft gesproken, en zijn voorkeur gaat uit naar siemens(heeft een sl10, c25,s25i,c35i,s35i gehad en bezit nu een s45)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 17:52 schreef renzo4000 het volgende:
Ik zie het altijd zo:

Nokia is voor kinderen, want de ander heeft er ook een dus neemt men dan OOK maar een nokia.(zonder na te denken over al die software fouten, kapotte displays etc.)

En de siemens is voor de serieuze gebruiker die een telefoon gebruikt waar hij voor bedoelt is. (dus niet: "Ow wat voor frontje heb jij ???", " welke beltoonje heb je nu???" . Bah walgelijk ....

zo renzo4000 heeft gesproken, en zijn voorkeur gaat uit naar siemens(heeft een sl10, c25,s25i,c35i,s35i gehad en bezit nu een s45)
Nou ik heb ook alle siemens toestellen wel gebruikt (voor me werk) Mijn favo is de SL45 met MP3 speler die is heeeeeeeel coooooool :P maar van Nokia weet ik helemaal niks.... Maar nu wil ik voor mezelf een tst aanschaffen en ik weet dus niet of ik Siemens of toch maar zoals iedereen Nokia ga nemen...

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb een C35i en die bevalt erg goed. De x45 serie die er nu aankomt is iets "Nokia-achtiger" naar mijn idee, dus ook met frontjes en logo's/ringtones over air enzo... Maar het "leuke" is dat die wel weer een ander protocol gebruiken dan Nokia... :(

Er zit zelfs een spel op de C45 waarbij 2 spelers per SMS kunnen strijden (Kong Fu nogwat heette het).

edit:

Pluspunt van Nokia boven Siemens: de batterij levensduur is naar mijn idee wat flexibeler: Als ik een waarschuwingstoon op mijn Siemens krijg, dan valt 'ie ook meteen uit. Nokia's kunnen dan nog even iets langer zodat je even kan doorgeven aan de andere kant dat je batterijen leeg zijn.

Pluspunt van Siemens boven Nokia: Ik vind persoonlijk het ontwerp van de Siemens toestellen leuker. Vaak zijn de prijzen ook iets lager.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
ik vindt siemens slecht! ik heb er een paar gehad en ik ben er totaal niet over te spreken.

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 23:14 schreef harryslinger het volgende:
ik vindt siemens slecht! ik heb er een paar gehad en ik ben er totaal niet over te spreken.
wat waren de klachten? misschien dat het bekende klachten waren of dat je echt een uitzondering was ;) :+

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Siemens is best goed, zijn betrouwbare toestellen, en menustructuur is net zoals de Nokia goed en overzichtelijk.

De nieuwere Ericsson toestellen worden ook steeds beter en gebruiksvriendelijker (qua menu).

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 23:14 schreef harryslinger het volgende:
Op mijn werk hebben we met verschillende mensen tegelijk allemaal een mobiel abonnement + toestel aangeschaft. Mijn Siemens S35 werkt nog steeds perfect, terwijl verschillende mensen die een Nokia namen al diverse problemen hebben gehad.

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:26
C25:
- Er vallen lijnen van het beeldscherm weg.
- De battrij gaat nog maar 2 uur mee.

Dit is natuurlijk net na de garantie periode (1 jaar) :( :'( :r

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus M35i met een LION accu maar ik moet hem ook elke dag opladen :(

• Noedelsupke
das inderdaad zo, was ik ff vergeten: mn nokia gaat qua batterij wel ff stukken langer mee i.v.m. de siemens......

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Mijn c35i moet ik 2x per dag opladen. Accu is helemaal dood. Verder een fijn teostelletje.

Gebruik nu weer nokia 5110. doe ik een week met een accu.

dat is dus wat ik even wou zeggen.

Verwijderd

ik heb een siemens M35i. niet die gratis postbank telefoontje. die knoppen slijten helemaal tot je een wit knopje aan over houd. lelijk!!! :r je moet hard op de knoppen drukken omdat het van rubber is en reageert dus niet supersnel. accu snel leeg. maar wel een mooi menu.

Verwijderd

Ik vindt Nokia maar een mode merk!! Jantje heeft een Nokia, dus Pietje neemt ook maar een Nokia. Zielig :'( Ik heb een Siemens M35i (Niet van de Postbank!) en ik ben heel erg tevreden over. Tenminste geen mode-merk ;)

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-03 09:53
ik ben dus totaal niet tevreden over me siemens sl45

-hij loopt vaak vast
-software van beeldscherm klopt niet altijd
-duurt uren voordat je in je inbox van sms kan komen
-beeldscherm krast snel
-duurt uren voordat een simpel mp3'tje eropstaat (geen usb aansluiting)

dit allemaal gebeurd met gewoon dagelijks gebruik...niet vallen enz..

relaxte is wel.. datakabel op pc aansluiten en je pleurt zo alles op je telefoontje..like logo's ringtone's enz..

ehhhh..HOI

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 22:48 schreef kRiZzZiZ het volgende:
ik ben dus totaal niet tevreden over me siemens sl45

-hij loopt vaak vast
-software van beeldscherm klopt niet altijd
-duurt uren voordat je in je inbox van sms kan komen
-beeldscherm krast snel

relaxte is wel.. datakabel op pc aansluiten en je pleurt zo alles op je telefoontje..like logo's ringtone's enz..
software matig probleem, had je 1 van de eerste versie's van de telefoon?? en tja die krassen daar heb je displex voor :P :+

• harryslinger
Op dinsdag 11 december 2001 16:32 schreef MCJW_mark het volgende:
Ik vindt Nokia maar een mode merk!! Jantje heeft een Nokia, dus Pietje neemt ook maar een Nokia. Zielig :'( Ik heb een Siemens M35i (Niet van de Postbank!) en ik ben heel erg tevreden over. Tenminste geen mode-merk ;)
geen modemerk??? man er lopen bijna net zoveel mensen met een siemens!!

• Zedonite
  • Laatst online: 21:13
Ik hou het alleen op Nokia :D

(Ik verzamel ze)

Afbeeldingslocatie: http://www.nokiaworld.nl/foto/nkcollectie.jpg

• harryslinger
Op woensdag 12 december 2001 03:09 schreef zedonite het volgende:
Ik hou het alleen op Nokia :D

(Ik verzamel ze)

[afbeelding]
laat me raden, die middelste was je eerste nokia :+

• Zedonite
Op woensdag 12 december 2001 03:49 schreef harryslinger het volgende:

[..]

Ja, klopt. Want die 2 anderen heb ik later gekregen, moet m'n verzameling nog uitbreiden :D

• harryslinger
Op woensdag 12 december 2001 03:58 schreef zedonite het volgende:

[..]

Ja, klopt. Want die 2 anderen heb ik later gekregen, moet m'n verzameling nog uitbreiden :D
wil je ze allemaal hebben dan?

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-03 09:53
Op woensdag 12 december 2001 03:49 schreef harryslinger het volgende:

[..]

ff snelle offtopic opmerking..

hoezo harryslinger als nick? Westzaner?

ehhhh..HOI

• Hero
  • Laatst online: 23:00

Hero

Duck power!

Zelf ben ik nu met m'n 2e Siemens bezig.
Eerst heb ik een S25 gehad die na ongeveer een half jaar kapot ging (klachten: beeldschermverlichting valt steeds uit, toetsenbord reageert niet meer en telefoon valt steeds uit). Toen heb ik na lang zeuren bij Siemens een S35 gekregen. Die heb ik nu een dik jaar en doet het nog steeds. Toch vind ik het geen fijne phone. De knopjes reageren niet lekker, als ik een sms tik, moet ik soms meerdere malen een toets indrukken voordat de phone reageert. Soms loopt ie ook vast.

Mijn advies is: neem geen Siemens. Zelf lijkt de 6310 me een goede opvolger van m'n S35.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Verwijderd

Topicstarter
Maar je hebt uitendelijk wel van siemens een Nieuwe gekregen? :)

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Problemen die ik veel tegengekomen ben zijn toch wel accu's e.d.
Als ik zo'n C35 vast heb, kraakt ie altijd iets als je een beetje knijpt... Voelt goedkoop aan. Heb dat met m'n Nokia nooit gehad (3210, originele cover).

De S35 serie (ietsjes duuder) weet ik niet... Nooit vast gehad.

• harryslinger
Op woensdag 12 december 2001 21:31 schreef kRiZzZiZ het volgende:

[..]

ff snelle offtopic opmerking..

hoezo harryslinger als nick? Westzaner?
nee, was het eerste wat in me op kwam :+

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 20:54

d-motion

zow... en dan nu...

Ben begonnen met Nokia. 1610 ATF netwerk.

Altijd eigenlijks Nokia fan geweest. 8110, 5110, 6110, 3210.

De 5110 en de 6110 heb ik nog liggen maar ben nu vervent Siemens S40 toestel fan.

Leuk toestel. Klein met veel mogelijkheden. Software is helaas niet 100% en het modem is niet helemaal lekker. Maar terug naar een Nokia krijg je me niet zo snel meer.

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 23:38 schreef Prang het volgende:
Ben begonnen met Nokia. 1610 ATF netwerk.

Altijd eigenlijks Nokia fan geweest. 8110, 5110, 6110, 3210.

De 5110 en de 6110 heb ik nog liggen maar ben nu vervent Siemens S40 toestel fan.

Leuk toestel. Klein met veel mogelijkheden. Software is helaas niet 100% en het modem is niet helemaal lekker. Maar terug naar een Nokia krijg je me niet zo snel meer.
Das toch wel positief bericht ondanks dat alles zo lekker shit aan die S40 is..

• harryslinger
Op woensdag 12 december 2001 23:41 schreef Mar126 het volgende:

[..]

Das toch wel positief bericht ondanks dat alles zo lekker shit aan die S40 is..
niet alleen de s40

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 12 december 2001 23:42 schreef harryslinger het volgende:

[..]

niet alleen de s40
Wat dan nog meer? :P

• harryslinger
Op woensdag 12 december 2001 23:45 schreef Mar126 het volgende:

[..]

Wat dan nog meer? :P
de c25,s25,c35,m35,s35, enz....

Verwijderd

Nou jij dan maar lekker Nokia. Waar heel snel de beeldschermen van uitvallen. Het enige probleem van Siemens is de levensduur van de batterij. (tenminste al je een NI-MH hebt met Li-Ion heb je daar geen last van.) Siemens heeft een veel beter bereik dan Nokia

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 10:03
Ik heb een Panasonic 500, 600 en Nokia 5110, 3310 en Siemens m35i gehad en heb nu de Siemens Me45, en ik ben toch wel het meest tevreden met de siemens. Lekker toestel met alles wat je maar wilt.

Bij de ME45 kreeg ik ook gelijk een datakabel! En die kan je er gewoon inpluggen ipv dat je hem helemaal moet open maken met voor de 3310 datakabel.

Coïtus ergo sum

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ken iemand met ME45 die ook weer hele vreemde problemen kreeg met z'n toestel

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 14:44
offtopic:
Als je een vette accu wilt moet je een Philips Xenium nemen. 600 uur standby!

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 december 2001 20:37 schreef sigma01 het volgende:
offtopic:
Als je een vette accu wilt moet je een Philips Xenium nemen. 600 uur standby!
Wat is dit een toestel of een accu?

• Zedonite
Op woensdag 12 december 2001 15:16 schreef harryslinger het volgende:

[..]

wil je ze allemaal hebben dan?
Ja :D

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 14:44
Op donderdag 13 december 2001 20:43 schreef Mar126 het volgende:

[..]

Wat is dit een toestel of een accu?
Het toestel met een Li-Ion accu.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• harryslinger
Op donderdag 13 december 2001 09:20 schreef MCJW_mark het volgende:
Nou jij dan maar lekker Nokia. Waar heel snel de beeldschermen van uitvallen. Het enige probleem van Siemens is de levensduur van de batterij. (tenminste al je een NI-MH hebt met Li-Ion heb je daar geen last van.) Siemens heeft een veel beter bereik dan Nokia
tuurlijk, dat is alleen bij de 8xxx serie en niet bij de rest dus praat naar dat je er verstand van hebt :?

• WaarAnders
  • Laatst online: 20-07-2025
best wel slecht, het duurt echt ontzettend lang voordat je aangemeld bent, met de telefoon van mijn moeder(motorola, ben) gaat dit een stuk sneller!
* WaarAnders siemens s35i met ben

Verwijderd

/me heeft een Siemens SL45i ! :+

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 december 2001 22:04 schreef DaGuru het volgende:
/me heeft een Siemens SL45i ! :+
Cooooool issiee of niet? 8-)

• Entity
  • Laatst online: 19:46

Entity

9000rpm

Ik heb eerst een C35i gehad, toen kon ik goedkoop een M35i krijgen (Nee, geen PB naar een mooie gele), heb ik dus gedaan en die gebruik ik nog steeds naar volle tevredenheid, eerst een NimH accu, nu een Li-Ion accu, en moet ongeveer eens in de 3 tot 4 dagen opladen als ik hem helemaal leeg trek iedere keer (wat ik in de practijk nauwelijks doe)

De M35i is een stuk steviger dan de C35i, qua functies zijn ze identiek. De Siemens C35i en M35i zijn niet zo geschikt voor de fanatieke SMS'er, het typen gaat minder soepel dan met een Nokia 3210/3310 (daar kan ik tenminste mee vergelijken), maar verder geen slechte kritieken op een M35i.

Alleen lopen er inmiddels ook wel erg veel mensen met een M35i, toen ik hem kocht was hij nog bijzonder :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik word op me werk oook helemaal gek van die PB dinge :r

Verwijderd

Ik heb nou 3 siemensen gehad een c25 s35 en nu een s45. Daarnaast heb ik ook nog een nokia 8850 gehad maar dat zijn kut dingen zeg ik was blij dat ik nog mijn s35 heb snel die weer gepakt.

Verwijderd

Op donderdag 13 december 2001 23:20 schreef Mar126 het volgende:
Ik word op me werk oook helemaal gek van die PB dinge :r
dan ga je er toch aan knutselen :P :+

• harryslinger
Op vrijdag 14 december 2001 00:27 schreef mafiasven het volgende:

[..]

and then??????

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op donderdag 13 december 2001 23:13 schreef Maranello het volgende:
Alleen lopen er inmiddels ook wel erg veel mensen met een M35i, toen ik hem kocht was hij nog bijzonder :)
Precies! Ik had hem in ook al meer dan een jaar terug, en dacht hem dan nu wel voor een leuk bedrag te verkopen. Tot de postbank-actie, gevolgd door het feit dat de m35 in heel veel prepaid pakketten kwam, en hopsa, weg leuk bedrag.
Nu heeft mn vader hem maar van me overgekocht! En dat 1 keer per dag opladen van je telefoon, ja dan moet je misschien eens dat ding van je oor halen en niet aan een stuk door lullen. :+
* Keeper heeft nu een s45 en is daar erg tevreden over.

Nokia blijft toch een trend-merk, terwijl de performance niet eens zo goed is...(sla er maar eens een consumentengids op na..)

• harryslinger
Op vrijdag 14 december 2001 02:02 schreef keeper het volgende:

[..]

Precies! Ik had hem in ook al meer dan een jaar terug, en dacht hem dan nu wel voor een leuk bedrag te verkopen. Tot de postbank-actie, gevolgd door het feit dat de m35 in heel veel prepaid pakketten kwam, en hopsa, weg leuk bedrag.
Nu heeft mn vader hem maar van me overgekocht! En dat 1 keer per dag opladen van je telefoon, ja dan moet je misschien eens dat ding van je oor halen en niet aan een stuk door lullen. :+
* Keeper heeft nu een s45 en is daar erg tevreden over.
Nokia blijft toch een trend-merk, terwijl de performance niet eens zo goed is...(sla er maar eens een consumentengids op na..)
Het is wat je zelf het beste vindt en ik vindt siemens telefoons klote, nokia bevalt me gewoon veel beter.
Ik ga op mijn eigen bevindingen af en niet op die van een consumentenbond!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 december 2001 00:27 schreef mafiasven het volgende:

[..]

Zeg hoe wou je dat gaan doen...

Verwijderd

Ik had eerst een Nokia 3310 :r Die liep best vaak vast. Ik die aan mmijn zus verkocht en die heeft nu geen vastlopers meer :? Maar ja, heb nu een Siemens M35i en die roelt echt wel :>)

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 22:39 schreef Mar126 het volgende:

[..]

Zeg hoe wou je dat gaan doen...
wat d8 je van gereedschap :P

:+ :D
blauwe ledjes zijn altijd al wat anders dan de normale standaard phone 8-)

Verwijderd

Een trotse sl45i, s35i, s3com (1993?) meldt zich...

Ik zweer bij siemens.
Pagina: 1