Toon posts:

snel schakelen tussen boxen/headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem. Als ik films kijk, mp3's luister of gewoon internet etc gebruik ik gewoon m'n boxen (cambridge set 4 boxjes + subwoofer). Echter, als ik ga gamen gebruik in m'n headset (sony wireless). M'n geluidskaart is een sblive!1024

Nou moet ik dus elke keer als ik het wil wisselen, helemaal onder m'n bureau kruipen om de stekkertjes te verwisselen. Nu weet ik dat er een soort switch stekkertjes zijn waarmee je kan schakelen tussen boxen en speakers, maar dat gaat nu niet op; ik moet namelijk 2 stekkertjes eruit halen (boxen) en 1 er terug in (headset).

Is er niet een manier waarmee ik toch gewoon op m'n bureau kan switchen tussen boxen en headset?

Bvd,
strawberry

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Ja hoor, dat kan. Zeker als je een beetje kan klussen is dit wel te doen. Je moet een soort dubbele switchbox maken, er is vast wel iemand die nog een plaatje heeft liggen van zo'n switchbox, en daar moet je dan een dubbele versie van maken. Het is wel ff werk, maar het is wel een mooie oplossing.

Verwijderd

he dat heb ik precies hetzelfde!!

ik wou idd ook een switch maken maar je moet er idd 2 hebben

ik ga het denk ik gewoon met 2 losse schakelaars doen dus elke uitgang apart anders wordt het een heeeeeeeele dure schakelaar :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 18:45 schreef Jag het volgende:
Ja hoor, dat kan. Zeker als je een beetje kan klussen is dit wel te doen. Je moet een soort dubbele switchbox maken, er is vast wel iemand die nog een plaatje heeft liggen van zo'n switchbox, en daar moet je dan een dubbele versie van maken. Het is wel ff werk, maar het is wel een mooie oplossing.
Bedankt voor de tip, ook al is klussen niet m'n sterkste kant. Heeft iemand meer info of een voorbeeldje hiervan?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:12
je kunt ook gewoon bij handyman een splittertje daarvoor halen, wordt het volume wat minder, maar je hoeft nooit meer te wisselen, en ook geen knopje omzetten!

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:30

Tweaker.nu

we all float down here

oke het is van trust, maar het werkt wel heel handig..

http://www.trust.nl/products/frame-product.htm?artnr=12304

dingetje kost bij mij om de hoek zo'n 25 gulden / 11.34 :)

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

Verwijderd

Op Sunday 09 December 2001 17:23 schreef Tweaker.nu het volgende:
oke het is van trust, maar het werkt wel heel handig..

http://www.trust.nl/products/frame-product.htm?artnr=12304

dingetje kost bij mij om de hoek zo'n 25 gulden / 11.34 :)
da's een handig ding, zeker voor een geeltje...nou nog een winkel waar ze die hebben... :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip. Werkt dit dus ook voor de 2 stekkers van m'n boxen? En weet iemand misschien waar dit apparaatje te koop is?

Verwijderd

Op Sunday 09 December 2001 19:56 schreef strawberry het volgende:
Bedankt voor de tip. Werkt dit dus ook voor de 2 stekkers van m'n boxen? En weet iemand misschien waar dit apparaatje te koop is?
ik gloof dat er maar 1 stereo 3,5 " aansluiting op zit voor(dus) 1 speakerpaar...
Pagina: 1