Ik heb een vraagje aan jullie. Is het mogelijk om een spel vanaf de harde schijf te installeren? Dus om alles vanaf de cd rom te kopieren naar een map op de harde schijf en daarvanaf te gaan installeren. Ik heb het geprobeerd en het installeren ging goed,maar toen ik het spel opstartte kwam er een foutmelding met:Plaats de correcte cd rom in de speler. Wie weet wat ik verkeerd doe?????
Verwijderd
je bent nieuw zie ik...
lees even de faq aub
, staat iets in over duidelijke topic titels enzo...
spellen vanaf de hd spelen kan wel als je de inhoud van de cd naar de hd kopieerd..., bij sommige spellen...
als het niet kan heb je pech
(nogmaals, lees de faq goed, want het woord crack is dus verboden hier
)
lees even de faq aub
spellen vanaf de hd spelen kan wel als je de inhoud van de cd naar de hd kopieerd..., bij sommige spellen...
als het niet kan heb je pech
(nogmaals, lees de faq goed, want het woord crack is dus verboden hier
Verwijderd
Even kijken of je ergens register instellingen kunt vinden van dat spel dat naar je CD wijst. Maar dat werkt over het algemeen maar zelden.
Er is wel software waarmee je op je harde schijf een cd-rom speler simuleert. Ik weet uit m'n hoofd niet zo gauw hot het heet.
[edit]
Hoofd is met een d
Er is wel software waarmee je op je harde schijf een cd-rom speler simuleert. Ik weet uit m'n hoofd niet zo gauw hot het heet.
[edit]
Hoofd is met een d
Daar zijn speciale progjes voor; iets van Virtual CD-drive (???). Zoek maar ff op GOT of Google en je vind vast wel wat.
wat je fout doet is het volgende: het is niet de bedoeling dat je de hele cd naar de harde schijf kopieert.....dus gewoon de cd erin laten als je speeltOp zaterdag 08 december 2001 16:19 schreef FifaADAU het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie. Is het mogelijk om een spel vanaf de harde schijf te installeren? Dus om alles vanaf de cd rom te kopieren naar een map op de harde schijf en daarvanaf te gaan installeren. Ik heb het geprobeerd en het installeren ging goed,maar toen ik het spel opstartte kwam er een foutmelding met:Plaats de correcte cd rom in de speler. Wie weet wat ik verkeerd doe?????
dit is vooral gemaakt tegen kopieren
(je kunt natuurlijk ook een no-cd crack zoeken, maar daar mag ik verder niet op in gaan)
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
niks, je hebt dus een cd-rom er wel bij nodig en dit werkt dus niet,
misschien kun je proberen een ***** te zoeken, ik moet je er wel op wijzen dat dit illegaal is!
misschien kun je proberen een ***** te zoeken, ik moet je er wel op wijzen dat dit illegaal is!
Sorry,ik denk dat ik mn vraag een beetje verkeerd heb gesteld. Ik heb de originele cd wel,het is dus niet mn bedoeling om zonder cd rom te spelen. Het gaat mij er meer om om een groot spel snel te kunnen installeren vanaf de hd.
Verwijderd
wat is het probleem dan ?Op zaterdag 08 december 2001 16:26 schreef FifaADAU het volgende:
Sorry,ik denk dat ik mn vraag een beetje verkeerd heb gesteld. Ik heb de originele cd wel,het is dus niet mn bedoeling om zonder cd rom te spelen. Het gaat mij er meer om om een groot spel snel te kunnen installeren vanaf de hd.
je zei net dat de installatie gewoon was gelukt...
dus als er om een CD-ROM gevraagd wordt stop je die er toch gewoon even in
Het probleem is dat ik een foutmelding krijg:plaats de correcte cd rom in de speler,terwijl die er toch echt inzit?
owh, op die manier.
uhm, hij zal er wel naar kijken van waariot hij is geinstalleerd, en als het geen cd is, datie dan niet werkt fzow.
Dan zou je toch virt*al cd ofzow moeten downloaden....
uhm, hij zal er wel naar kijken van waariot hij is geinstalleerd, en als het geen cd is, datie dan niet werkt fzow.
Dan zou je toch virt*al cd ofzow moeten downloaden....
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
Dan is misschien het path verkeerd.
Dus zoek dmv regedit ff naar de verwijzing naar de cd speler voor het spel.
Want die verwijst waarschijnlijk dan naar de plaats op de harde schijf waar je je cd heen had gekopieerd.
Dus zoek dmv regedit ff naar de verwijzing naar de cd speler voor het spel.
Want die verwijst waarschijnlijk dan naar de plaats op de harde schijf waar je je cd heen had gekopieerd.
In de tijd dat je de CD copieert naar je HD kan je al een serieus stuk opschieten, zeker met een snelle CD-Rom player. Nogal veel moeite voor dat beetje winst vind ik persoonlijk, maar elk z'n eigen manier natuurlijk.Op zaterdag 08 december 2001 16:26 schreef FifaADAU het volgende:
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
eigenlijk zou je dan gewoon een ***** moeten gebruiken
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Pagina: 1