Hallo, een vriend van mij heeft een pc (amd 1200mhz) met win2000 + kabel internet, en hij heeft ook een Apple Imac G3
nou draait hij op z'n mac virtual pc, zodat hij ook win98 se op de mac kan draaien...
Hij wil daar ook graag op willen internetten, nou heb ik een netwerk gebouwd tussen die 2 maar het werkt niet! De PC ziet de mac soms wel, maar als ik er in wil browsen zegt die dat het netwerkpad niet geldig is .....
ik gebruik ip range: 192.168.0.X
en subnet 255.255.0.0
werkgroep is zelfe enz enz
ik kan als ik vanaf de mac naar pc ping, geen reply, en andersom ook niet.
Als ik het eerst nou een onder win98se op de mac aan de gang kan krijgen, dan kan ik daarna aan mac os x beginnen maarja, het werkt nog niet eens onder win98se!!
nou draait hij op z'n mac virtual pc, zodat hij ook win98 se op de mac kan draaien...
Hij wil daar ook graag op willen internetten, nou heb ik een netwerk gebouwd tussen die 2 maar het werkt niet! De PC ziet de mac soms wel, maar als ik er in wil browsen zegt die dat het netwerkpad niet geldig is .....
ik gebruik ip range: 192.168.0.X
en subnet 255.255.0.0
werkgroep is zelfe enz enz
ik kan als ik vanaf de mac naar pc ping, geen reply, en andersom ook niet.
Als ik het eerst nou een onder win98se op de mac aan de gang kan krijgen, dan kan ik daarna aan mac os x beginnen maarja, het werkt nog niet eens onder win98se!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2015 16:47 ]