He, mijn vraag is, kan ik mp3's afspelen zonder geluidskaart in winamp, want hij geeft nu telkens een foutmelding over een output.
Waarom zou je DAT nou willen???
gg doet je geluid het wel zonder winamp
want je hebt geen geluidskaart
want je hebt geen geluidskaart
shoutcast server???
we willen hier op het werk een aantal pc's in het gebouw zetten zodat over al muziek is.
we willen hier op het werk een aantal pc's in het gebouw zetten zodat over al muziek is.
Huh? Wat wil je daarmee? Alleen geiss of zow?
[edit]
ow zow, uhm, ik zal eens zoeken
[edit]
ow zow, uhm, ik zal eens zoeken
Verwijderd
Moet kunnen, als je effe de output verandert.
Maar ik kan je niks garanderen, en daar komt bij dat het vrij nutteloos is.
Maar ik kan je niks garanderen, en daar komt bij dat het vrij nutteloos is.
Nou ik wil dus een shoutcast server opzetten om zo door het hele gebouw dezelfde muziek te draaien. Alleen er zit geen geluidskaart in die machine waar ik het voor wil gaan gebruiken. ALs ik een mp3 wil afspelen geeft hij een foutmelding over de output.
Verwijderd
het is NIET nutteloos, zoals ie bovenaan al uitgelegd...
ik wilde het ooit ook ope en computer zondder geluidskaart, en daar dan een shoutcast server bij op zetten zodat ie alleen muziek uitzend(en niet zelf speelt)
dat is ook de bedoeling van de topicstarter..., neem ik aan
ik wilde het ooit ook ope en computer zondder geluidskaart, en daar dan een shoutcast server bij op zetten zodat ie alleen muziek uitzend(en niet zelf speelt)
zet er een geluidskaart in dan
Verwijderd
je kunt ook een client nemen om de muziek te spelen en die naar de server te laten sturen(maar dat zul je net als mij) niet willen....Op zaterdag 08 december 2001 16:11 schreef Ground_Zero het volgende:
Nou ik wil dus een shoutcast server opzetten om zo door het hele gebouw dezelfde muziek te draaien. Alleen er zit geen geluidskaart in die machine waar ik het voor wil gaan gebruiken. ALs ik een mp3 wil afspelen geeft hij een foutmelding over de output.
het is mij overigens nie gelukt
Moet je misschien eerst die shoutcast server plugin aanzetten en configureren.Op zaterdag 08 december 2001 16:11 schreef Ground_Zero het volgende:
Of misschien al je Output-plugins eruit gooien
jij hebt het door.Op zaterdag 08 december 2001 16:11 schreef ruuddie het volgende:
het is NIET nutteloos, zoals ie bovenaan al uitgelegd...
en nee ik ga er geen geluidskaart inzetten
Verwijderd
Kun je misschien uitleggen waarom je er geen geluidskaart in wilt? Ik probeer je te begrijpen, maar ik kan niet zo gauw een reden bedenken waarom het niet te doen.Op zaterdag 08 december 2001 16:12 schreef Ground_Zero het volgende:
jij hebt het door.
en nee ik ga er geen geluidskaart inzetten
Ik denk dat het simpelste echt is ff een geluidskaart inbouwen kost toch nix.
Maar volgens mij was er vroeger ergesn een programma om je PC speaker te gebruiken als gewone luidspreker, dan kan je zonder geluidskaart toch wat muziek horen. Klonk niet echt geweldig, maar dat boeit in jou geval dus inet.
En ik geloof dat je dus in windows die software als soort van geluidskaart emulator kon kiezen...
Maar volgens mij was er vroeger ergesn een programma om je PC speaker te gebruiken als gewone luidspreker, dan kan je zonder geluidskaart toch wat muziek horen. Klonk niet echt geweldig, maar dat boeit in jou geval dus inet.
En ik geloof dat je dus in windows die software als soort van geluidskaart emulator kon kiezen...
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
kost geld?Op zaterdag 08 december 2001 16:17 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Kun je misschien uitleggen waarom je er geen geluidskaart in wilt? Ik probeer je te begrijpen, maar ik kan niet zo gauw een reden bedenken waarom het niet te doen.
en het ding doet eigenlijk nix dan
het is mijn server, en ik doe er nix mee, er draait nu dus al een shoutcast server, dnetproxy en apache webserver op.
Maar goed, het werkt, heb directsound ff verander in de NULL output plugin.
Maar goed, het werkt, heb directsound ff verander in de NULL output plugin.
Pagina: 1