Verwijderd

Topicstarter
Al iemand hier die ervaring heeft met de software van de nokia 5510 en/of de musicplayer van nokia(zelfde software)?

Ik heb sinds gisteren (eindelijk) mijn 5510 en het is een pracht ding, zeer gemakkelijk om te SMS'en, en alle opties die ik wenste (zelfs triller, die nergens op de sites vermeld was)

Maar de software dus, ik kan enkel MP3's (of dergelijke) op de GSM zetten met de software van nokia, wat logisch is als ik de handleiding lees, maar het grote proleem is dat die software EERST van AL mijn MP3s(2000+) een kopie maakt (!!!) met de extensie *.lse die de zelfde grote heeft als het originele mp3tje. en pas als die kopies erzijn kan ik door in een onoverzichtelijke lijst te bladeren, muziek op het toestel krijgen
er is ook een plugin voor mediaplayer die de mp3s er wel op zet maar nie juist codeert, dus kan ik mijn GSM gewoon gebruiken om gegevens over te brengen van de ene naar de andere plaats ;)

iemand enig idee of er in die software een mogelijk zit om sneller te werken en plaats te besparen vooral ?
of als ik andere software kan gebruken ?

ps : het blijft een ongelooflijk goed toestel, de geluidskwaliteit is gewoon prachtig, zelfs met instelling voor extra bass en treble enzo

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik wil hem ook hebben die nokia 5510 :9~
Ik heb nog niks gevonden over de nokia 5510 software!
Waar heb jij hem weg dan?

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde hem ook hebben
nu heb ik hem
en ben ongeveer 7Gb aan diskspace kwijt om mijn mp3z erop te krijgen

het moet beter kunnen volgens mij ...

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:25

AMDFreak

Intel is zo..

uhmz.. ben ik met je mee eenz.. :)

uh.. hoe moet je dat ding aansluiten? via een USB poort?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

verwijder gewoon je mp3's met mp3 extensie :)
En instel in winamp dat ie bestandjes met extensie *.lse moet afspelen dat scheelt je weer 7gig >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 09 december 2001 00:32 schreef BOMBER het volgende:
verwijder gewoon je mp3's met mp3 extensie :)
En instel in winamp dat ie bestandjes met extensie *.lse moet afspelen dat scheelt je weer 7gig >:)
nice try, maar de lse bestanden zijn "beveiligd" of zoiets
vb :
mp3 = 3.51Mb => 3min 20seconden (in winamp)
lse = 3.51Mb => 25min xxseconden (in winamp)

en het toestel sluit je aan op USB, de overdracht snelheid is zeker snel genoeg vind uk :)

Verwijderd

hoeveel kost dat ding?

Verwijderd

Topicstarter
15.000BEF = +/- 700-750 gulden

Verwijderd

tja zoveel geld voor zo'n big phone....

noshit voor me ik hou het bij mijn 6110... al is die wel kapot... antenne kapot...OPGELOST!!!....ik heb een pinnetje in de carkit gedaan en een oude stuiver erop geplakt en afgeteept en ..... HIJ DOET HET...

Verwijderd

Topicstarter
duur ?
wat een gezeik
een mp3-speler kost al snel 300-400gulden voor iets met 64Mb geheugen
en een beetje mooie GSM kost al snel 500-600 gulden

in de 5510 zitten ze in elkaar(dus hij is iets groter dan de 3330) en voor een lagere prijs
Pagina: 1