Peace is not simply the absence of war.
die optische ingang is toch ook geschikt voor jackplug ? (bij mijn sony md dan, en m'n oude sharp ook)
Optisch is, zoals de naam al zegt, via LICHT ... Dus een "koper"-connectie gaat dan niet werken.
-
ff voor de duidelijkheid, we hebben 't over een portable md ?
ow enne die ingangen op portable md spelers zijn voor zowel optisch als voor analoog met een 3.5 "plugie
ow enne die ingangen op portable md spelers zijn voor zowel optisch als voor analoog met een 3.5 "plugie
Ah, mooi zo. Heb net ff geprobeerd, headphonejack op optische ingang werkt ook gewoon prima 
merci jongens
merci jongens
Peace is not simply the absence of war.
ja..was bij men sony ook : zowel optisch in als line in
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Is dan dus geen optische uitgang maar een DIGITALE. Zoals reeds gezegd werkt optisch dus met licht (bot gezegd ...)
-
Neej, je kan zowel analoog (optisch) als digitaal, gewoon 2 interfaces in 1 en hetzelfde stekkertje.Op Sunday 09 December 2001 15:03 schreef Juicy het volgende:
Is dan dus geen optische uitgang maar een DIGITALE. Zoals reeds gezegd werkt optisch dus met licht (bot gezegd ...)
Snap?
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Juicy.....
ik denk dat jij het niet snapt....
Op portable MD recorders zit er een hybride ingang
waar je zowel optisch (Miniplug dus niet Toslink)
als stereo analoog kan instoppen om op te nemen.
Dit is 1 en dezelfde ingang.
Om het zo compatible mogelijk te maken.
ik denk dat jij het niet snapt....
Op portable MD recorders zit er een hybride ingang
waar je zowel optisch (Miniplug dus niet Toslink)
als stereo analoog kan instoppen om op te nemen.
Dit is 1 en dezelfde ingang.
Om het zo compatible mogelijk te maken.
Verwijderd
Hey mensen, ik heb een nieuw pc en ook een MD (portable) maar nu wou ik ff weten of er nog kaarten zijn met een OPTISCH uitgang. En zo ja of jullie dan ook weten hoe ik aan zo'n eentje kan geraken. Hey alvast bedankt en de groetjes>:)
Pagina: 1