Ik heb een laptoppie met s-vhs tv-out, nou wil ik bij een kennis een film op de tv bekijken. Hiervoor gebruik ik een s-vhs kabel met zo'n scart blokje. Het probleem dit kan alleen in zwartwit. Maar (nu komt het) als ik de scart er bijna helemaal uit trek, wordt het beeld ineens wel kleur!!
Niet de mooiste kleuren, met veel storing, maar wel goed film te kijken. Het betreft een sis630 chipset en een sony tv zonder s-vhs ingang. Ik heb een s-vhs---> composite kabel geprobeerd, maar die geeft helemaal geen beeld.
Hoe kan het dat dat hij met de scart er bijna uit wel kleur geeft, en eventueel een oplossing die goed te reproduceren is. Het is namelijk moeilijk de scart in de goede positie te krijgen.
En JA ik heb de faq gelezen. (geen bevredigend antwoord gevonden.)
*ja typen blijft moeilijk :)*
Niet de mooiste kleuren, met veel storing, maar wel goed film te kijken. Het betreft een sis630 chipset en een sony tv zonder s-vhs ingang. Ik heb een s-vhs---> composite kabel geprobeerd, maar die geeft helemaal geen beeld.
Hoe kan het dat dat hij met de scart er bijna uit wel kleur geeft, en eventueel een oplossing die goed te reproduceren is. Het is namelijk moeilijk de scart in de goede positie te krijgen.
En JA ik heb de faq gelezen. (geen bevredigend antwoord gevonden.)
*ja typen blijft moeilijk :)*
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs