Vaag tv-out probleem.

Pagina: 1
Acties:

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Topicstarter
Ik heb een laptoppie met s-vhs tv-out, nou wil ik bij een kennis een film op de tv bekijken. Hiervoor gebruik ik een s-vhs kabel met zo'n scart blokje. Het probleem dit kan alleen in zwartwit. Maar (nu komt het) als ik de scart er bijna helemaal uit trek, wordt het beeld ineens wel kleur!!
Niet de mooiste kleuren, met veel storing, maar wel goed film te kijken. Het betreft een sis630 chipset en een sony tv zonder s-vhs ingang. Ik heb een s-vhs---> composite kabel geprobeerd, maar die geeft helemaal geen beeld.

Hoe kan het dat dat hij met de scart er bijna uit wel kleur geeft, en eventueel een oplossing die goed te reproduceren is. Het is namelijk moeilijk de scart in de goede positie te krijgen.
En JA ik heb de faq gelezen. (geen bevredigend antwoord gevonden.)

*ja typen blijft moeilijk :)*

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• Audi_S2

Audi_S2

Topicstarter
*kick*

• Audi_S2

Audi_S2

Topicstarter
Niemand? (kick)

• Audi_S2

Audi_S2

Topicstarter
Inderdaad een vaag probleem. ofnie? :?

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Als je de scarkabel er bijna helemaal uit je scartconnector haalt, kan er niets veranderen. Als je met sommige andere (Svideo) stekkers loopt te spelen zou het misschien wel kunnen. Probeer anders eens zoiets als dit of dit.

Succes.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

die tv van die vent, die scart van die tv hoeft geen s-vhs te zijn, in scart zit comp. en svhs naast elkaar.
het verkeerde blokje(bij een tv die geen svhs heeft) kan ervoor zorgen dat je z/w krijgt,
probeer es een svhs/comp. omzetter erop te rammen en dan met de comp. verder klooien op een tv die op de voorkant een gele aansluiting heeft. is die goed dan is de tv van hem te oud

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Audi_S2

Audi_S2

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 01:37 schreef Luxx het volgende:
Als je de scarkabel er bijna helemaal uit je scartconnector haalt, kan er niets veranderen. Als je met sommige andere (Svideo) stekkers loopt te spelen zou het misschien wel kunnen. Probeer anders eens zoiets als dit of dit.

Succes.
Ik heb een s-vhs ---> composite kabel geprobeerd, alleen hier krijg ik helemaal geen beeld bij. Niet via het scart blokje, maar ook niet via de gele aansluiting voorop de tv. :( Ik ben zelf niet zo handig dat ik een kabel kan maken. Zijn er verschillende s-vhs --> composite kabels ofzo? Ik heb een nieuwe geprobeerd die ik bij mijn ati videokaart heb gekregen. Deze werkte dus niet.

Pagina: 1