Zijn er al veel spellen die optimaal gebruik maken van de Geforce 3 (/TI) kaarten en zo ja; welke games zijn dit.
Verwijderd
Alles wat DX8 is.
Max Payne is DX7....
Ze beginnen er nu een beetje aan te komen. Aquanox is imho inderdaad de eerste....
Max Payne is DX7....
Ze beginnen er nu een beetje aan te komen. Aquanox is imho inderdaad de eerste....
Max Payne requires a DirectX 8 compatible 3D accelerator. If there are no DirectX 8 compatible drivers for your graphics card, it is still possible that Max Payne will run, but we can not guarantee functionality.Op zaterdag 08 december 2001 16:47 schreef cypro66 het volgende:
Alles wat DX8 is.
Max Payne is DX7....
U zei??
Het is FRIET!
Verwijderd
Max dus idd ook
Hij zit ook in 3dmark 2001, en dat is ook GF3 optimized
(of radeon 8500 natuurlijk
max payne gebruikt wel directx8 MAAR geen optimaal gebruik van Geforce3, onder optimaal versta ik : VEEL gebruik van pixel shader en vertex shader.. overdreven veel bump mapping en teveel textures.
DAT is pas optimaal gebruik... Aquanox of X-isle die spoedig wel es uitkomt.. enne wat dach je van Ballistics
DAT is pas optimaal gebruik... Aquanox of X-isle die spoedig wel es uitkomt.. enne wat dach je van Ballistics
Verwijderd
Soul Reaver 2, moet je gespeeld hebben. Vette graphics, zelfs op een geforce 2 mx. Ben benieuwd hoe die 'r uitziet op een geforce 3 kaart
Aquanox
Unreal 2 (Quote "Maximum detail in Unreal 2 vereist een DirectX 8 compatible 3D kaart zoals een GF3 of een Radeon 8500. Aauch! Dat zal even pijn doen in de geldbeugel maar hetgeen je ervoor in de plaats krijgt, wordt in de wandelgangen bij Legend Entertainment met overtuiging de beste graphics ooit op de PC genoemd.")
Unreal 2 (Quote "Maximum detail in Unreal 2 vereist een DirectX 8 compatible 3D kaart zoals een GF3 of een Radeon 8500. Aauch! Dat zal even pijn doen in de geldbeugel maar hetgeen je ervoor in de plaats krijgt, wordt in de wandelgangen bij Legend Entertainment met overtuiging de beste graphics ooit op de PC genoemd.")
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
niet dus..Op zaterdag 08 december 2001 20:45 schreef Yoda het volgende:
en natuurlijk ook rtcw
RTCW == Quake 3 mod - meer niet. En Q3 is ook niet GF3 optimized
RTCW/Q3 is ook openGL, en dat heeft dip sjit met DirectX 8 te maken.
Aquanox ziet er best mooi uit.. jammer alleen dat de gameplay ongeloofelijk b0ring is
Verwijderd
DroneZ is idd wel leuk. Tziet er ook super uit op een GF2 GTS/Pro
Wel behoorlijk moeilijk als je het mij vraagt.
Het is trouwens ook nog een benchmark progje
2 voor de prijs van 1
Wel behoorlijk moeilijk als je het mij vraagt.
Het is trouwens ook nog een benchmark progje
2 voor de prijs van 1
Dat valt dus nog behoorlijk tegen... games die gebruik maken van pixel shader en vertex shader,veel bump mapping en textures moet dus eigenlijk nog ontwikkeld worden. Dat zal nu toch onderhand wel moeten gaan komen bij de nieuwe games... We zullen zien.
Definieer eens optimaal gebruik? Iets wat ervoor zorgt dat de kaart steeds maximaal belast word maakt niet noodzakelijk optimaal gebruik van de kaart hoor...
maximaal belasten != optimaal gebruiken
maximaal belasten != optimaal gebruiken
Verwijderd
ehehe, en ik speel gewoon nog steeds (en bijna alleen q2) 
maarm, optimaal, is dat dan niet, dat de kaart ff (door de game- developers) geprogt wordt, om maximale graphics te krijgen ??
ik las zoiets als programmable blabla op mijn GF3 ?
maarm, optimaal, is dat dan niet, dat de kaart ff (door de game- developers) geprogt wordt, om maximale graphics te krijgen ??
ik las zoiets als programmable blabla op mijn GF3 ?
Doom 3 ja is geoptimaliseeert voor gf3
Ze "hopen" dat ie op een gf3 30fps gaat draaien
Ach ja wat is optimaal ???
Zal op en gf2 dan wel helemaal shittie lopen
En natuurlijk Quake 4 die word op doom 3 engine gemaakt
Word wel tijd zeg wil nu wel eens zien waarvoor ik zo hard heb moeten werken
Ze "hopen" dat ie op een gf3 30fps gaat draaien
Ach ja wat is optimaal ???
Zal op en gf2 dan wel helemaal shittie lopen
En natuurlijk Quake 4 die word op doom 3 engine gemaakt
Word wel tijd zeg wil nu wel eens zien waarvoor ik zo hard heb moeten werken
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
alles wat DX 8 gebruikt is NIT geoptied voor gf3 heh 
das echt wel best heftig onzin, zeg maar
op dit moment doet giants:Citizen Kabuto iets met de programmable interface (als je de patch hebt) enne.. verder... ehm...
niets.
Doom is er ngo niet dus die tellen we niet mee. voor er games zin die de gf3 optimaal benutten is de nieuwe radeon al achterhaald.
das echt wel best heftig onzin, zeg maar
op dit moment doet giants:Citizen Kabuto iets met de programmable interface (als je de patch hebt) enne.. verder... ehm...
niets.
Doom is er ngo niet dus die tellen we niet mee. voor er games zin die de gf3 optimaal benutten is de nieuwe radeon al achterhaald.
Medal Of honor - Allied Assault doet wel wat met je GPU d8 ik
op mijn gf2 gts PRO (hercules, 64mb) draait ie in 640*480 net tegen de 40fps. (alles max...)
ik denk dat het een stuk mooier word dus met een gf3.
op mijn gf2 gts PRO (hercules, 64mb) draait ie in 640*480 net tegen de 40fps. (alles max...)
ik denk dat het een stuk mooier word dus met een gf3.
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
MS Combat Flight Sim 2: 1920x1440x32, alle details max (custom, presets gaan niet zo hoog) en m'n gf3ti500 trekt er nog steeds een lekkere fps uit
Pagina: 1