Ik heb een fanadapter nodig!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 12Monkeys
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Ik moet een 80mm-->60mm fanadapter hebben, alleen er staat er geen op pricewatch...:(

Heeft iemand enig iedee waar ik er 1 kan krijgen???

Verwijderd

Waarom heb je zo'n fanadapter(fanduct) nodig. Bij mij ging het met een fanadapter niks beter dan zonder. Je kan het beste de fan zo'n 2 a 3 cm boven de heatsink plaatsen. Bij mij ging de koeling alleen maar achteruit met die fanduct. en ik heb wel zes verschillende modellen gemaakt. De fan kan door de hoek in de fanduct zijn lucht niet goed kwijt waardoor er door turbulentie en zo de airflow juist achteruit gaat!

• 12Monkeys
ok ik kan het wel proberen, maar ik dacht, met een fanduct ben je er tenminste van gegarandeerd dat de luch je koelblok ingeblazen wordt...

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik heb er 1 gekocht bij Exile.
www.exile.nl

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Karton en plakband, maar ik denk dat je m beter er gewoon boven (de heatsink) kunt hangen.

• 12Monkeys
hmmm die fanduct van exile.nl ziet er wel mooi uit.. maar wat kan ik nou beter doen??? fanduct of gewoon ophangen??heb een coolermasterblok van 80 bij 60...

• Gumbo!
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 14:15
[url="http://http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=25"]Freezing hardware[/url] heeft er ook 1tje. Kost 25 piek en 10 centjes.

op eens heb je het....... voortaan neem je de auto.

Verwijderd

Je kan de fan er toch gewoon boven hangen :? de lucht komt er wel hoor!

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 01:14 schreef larsieboy het volgende:
Je kan de fan er toch gewoon boven hangen :? de lucht komt er wel hoor!
Alleen gaat er wel heel veel lucht verloren (langs de heatsink) ;)

Verwijderd

Hierboven werd gezegd dat een fanadapter alleen maar turbelentie veroorzaakt en 25 piek voor cheapass stuk plastic vind ik wel veel.

Verwijderd

Ik heb de mijne gekocht bij breetcomputers. Maar die bestaat niet meer.

Maar het is wel een handig ding.
Pagina: 1