Burnspeed instellen in nero

Pagina: 1
Acties:

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb nero versie 5.5.4.0 en een 8*4*32 acer brander

omdat mijn cd-rom maar branden op 4 speed aankan zet nero mijn maximale brandsnelheid op 4x maar ook als ik van mijn HD af wil branden dan kan ik maar max 4x kiezen :(

mijn hd kan dit makkelijk aan...

hoe kan ik het in nero veranderen dat ik gewoon voor 8x kan kiezen?

ik heb de search al gebruikt maar ik kon niets nuttigs vinden.. ik heb ook al de help functie in nero zelf gebruikt maar die oplossing werkt ook niet :(

Verwijderd

Is dat 4X branden niet toevallig CDRW's die je wilt branden.
Volgens mij pakt ie dan automatische de Maximale speed die CDRW aan kan...bij jou toevallig 4X.

groetjes RKM

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 08 december 2001 15:10 schreef snakeeye het volgende:
Is dat 4X branden niet toevallig CDRW's die je wilt branden.
Volgens mij pakt ie dan automatische de Maximale speed die CDRW aan kan...bij jou toevallig 4X.

groetjes RKM
nee ik gebruik een gewone cd-r (platinum) en die zou het moeten doen tot 16x

ik kan als ik ga branden alleen 2x en 4x instellen.

nero heeft ooit mijn brandsnelheid getest en kwam tot de conclusie dat 8x net niet kon maar nu heb ik wat dingen veranderd en nu zou hij wel de 8x moeten halen (vooral van mijn hd af: die kan ongeveer 27mb/s geven, das wel wat meer dan die 4x die nero aangeeft) maar ik kan het nergens meer opnieuw testen of veranderen... :(

Verwijderd

Had een vriend van me ook last van met zijn 8x phillips brander. Hij kon (16x) traxdata cd's wel op 8x branden en (16x) that's write maar op 4x. Hij heeft toen zijn firmware vernieuwd en het probleem was over; misschien een idee.