Toon posts:

pc start opeens opnieuw op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ene probleem met mijn PIII 550 als hi flink an het werk is start ie soms spontaan opnieuw op en dan vooral als hij al lang anastaat.

volgens mij licht het neit aan de cooling want de cpu wordt stressed zon 47 graden en volgens mij valt dit nog wel mee

kan het michien eran lichen dat er maar en 200 w voeding inhangt en er zitten 4 pci kaarten in 1 geforce 2 (agp) 1 isakaart 1 hardeschijf en 3 cdrom stations.

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 09:57

highking

Langharig tuig

Issy geaard? Kan ook voor vage problemen zorgen.

Met name voor vastlopers en spontane reboots! :)

200 Watt voeding is idd ook wel wat weinig ;)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

200 watt voeding zou moeten kunnen maar ik meen me te herinneren dat GeForce kaarten wel eens problemen op kunnen leveren (mogelijk jouw spontane restart) met ietsje weinig spanning. Ik zou echt eens een andere kast/voeding proberen omdat je 4 drives + geforce erin hebt hangen...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
voeding vervangen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
ja daar had ik zelf ook al aan gedacht maar wat voor voeding zou ik dan meoten hebben

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:43

GaMbiNo

1337

Op zaterdag 08 december 2001 14:52 schreef tazmanian_devil het volgende:
ja daar had ik zelf ook al aan gedacht maar wat voor voeding zou ik dan meoten hebben
Minstens 250 Watt denk ik :)

Nog beter is 300 Watt...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 14:54 schreef GaMbiNo het volgende:

[..]

Minstens 250 Watt denk ik :)

Nog beter is 300 Watt...
ja dat denk ik ook wel maar ik bedoel wat vor merk of type welke raden jullie mij aan

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op zaterdag 08 december 2001 15:24 schreef tazmanian_devil het volgende:

[..]

ja dat denk ik ook wel maar ik bedoel wat vor merk of type welke raden jullie mij aan
Merk maakt normaliter niet zoveel uit... enermax schijnt een goed merk te zijn... maar de meeste mensen hebben gewoon een merkloos ding :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

in principe maakt dat niet zoveel uit, voor dit systeem zou vrijwel iedere 300w voeding goed genoeg moeten zijn.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
nou dan zal ik es ff in de pricewatch kijke.

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Verwijderd

Topicstarter
die heb ik dan maar besteld

bedankt
Pagina: 1