Maxi Studio ISIS en WinXP

Pagina: 1
Acties:

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 17:38
Heeft iemand ervaring met deze combinatie? ik krijg er in XP (Home & Professional) bar weinig geluid uit, en uit de site van Microsoft word ik niet wijs...

Moet ik die mooie kaart dan de deur uit doen?

Bvd. Busines$

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Tja...

Die "honden" van Guillemot,vertikken het om drivers te maken voor andere besturingsytemen dan Win95/98SE/ME.. :(

Ik heb ze er al over gemaild,en ze zeggen dat dit niet mogelijk is,wat me stug lijkt overigens...

Maar het is wel goeie reclame voor hun. (not) :r
Ook zeiden ze zoiets van dat die kaart al wel 4 jaar op de markt is.
Dat zal best,maar hij heeft toen wel een sloot geld gekost,en nu sta je mooi te kijken.

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

• Sneek
Hmmm...
Voor mijn fl 850,- wil ik van hun reet best een PCI-slot maken en duw ik de breakout box in hun keel.

nog bieders voor mijn geluidskaart?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik wil graag.....
ik moet er nog 1 hebben

wel 8 kanaals...?

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Dit was ook bij Windows 2000 al zo.
De huidige gebruikers, zoals ik, van deze kaart, zullen waarschijnlijk bij een nieuwe aanschaf niet meer van deze fabrikant gebruik maken.

• Sneek
Dat lijkt mij inderdaad...ze hebben ook geen alternatief meer op de markt, en zeker niet met deze mogelijkheden, dan moeten we toch kijken naar Creamware, Audiowerk en andere semi-pro oplossingen.
Ik bespeur slechte marketing.

• Sneek
Gitaarwerk, hoe kan ik je bereiken? Mail maar even op arash@earandeye.nl.
Pagina: 1