HP Printer print niet goed!

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 22:23
Sinds kort is mijn printer lelijk gaan printen. Naar mijn idee waren de cartridges op, wat ook al eens door het handige toolboxje van HP werd aangegeven, toch een maand door kunnen printen.

Sinds ik een nieuwe cartridge in mijn printer is het probleem niet verholpen. Je ziet nog steeds allemaal strepen. Ik heb alle opdrachten uit de HP Toolbox al geprobeerd en uitgevoerd, maar die strepen krijg ik niet weg.

Zwart en kleur zijn beide vervangen door originele cartridges van HP. Ik heb wel ander papier dan normaal moeten gebruiken, want mijn normale HP-papier is op. Zou het daardoor kunnen komen?

Het probleem vormt zich volgens mij door als de printerkop terug gaat (of juist heen) er niet genoeg inkt naar het papier gaat.

Kan ik zelf ook iets schoonmaken? Of is de cartridge gewoon verrot, of moet ik echt HP-papier gebruiken?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
reinig de kop van de cartridge met een droog doekje (wat niet stoft) verwijder alle overtollige inkt. reinig daarna softwarematig de printkoppen een aantal keer. vervolgens uitlijnen en alles zou weer goed moeten zijn ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Smarron
Ik heb ook eens zitten kijken naar die vierkantjes. Klopt het dat er 1 ontbreekt? Op de lege cartridge ontbreekt er ook 1 namelijk.

• Smarron
Ik heb nu alles grondig gereinigd. Hierna wilde mijn printer al helemaal niet meer printen! |:( Na veel proberen en gedoe gelukkig toch weer aan de praat gekregen ...

Zonder resultaat. Kan ik hieruit concluderen dat ik een defecte kleurencartridge van HP heb gekocht?!