Zie topic dit spel is echt de bom man mischien nog beter dan Counterstrike zo vet
ik raad iedereen dit aan W00T!!!!!
/edit EN GEEN CHEATERS!!!! /edit
/edit EN GEEN CHEATERS!!!! /edit
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
1
| sshot |

Verwijderd
Verwijderd
welke versie draai jij nu?Op zaterdag 08 december 2001 15:07 schreef goku13 het volgende:
bij mij valt dat wel mee ik heb binnen 10-20 sec een goede server gevonden met VET lage pings allemaal lage pings trouwens
De officiele versie die nu overal zou moeten draaien is 2.10.Op zaterdag 08 december 2001 15:04 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik heb het lang gespeelt maar nu vind ik het echt niet leuk meer , iedereen heeft een andere versie van het spel zodat je lang naar een goede server op zoek bent.
of druk gewoon op F10..Op zaterdag 08 december 2001 14:26 schreef Nibbles het volgende:
open de console en type:
code:
1 sshot
Is dan nog altijd F9.Op zaterdag 08 december 2001 18:51 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
of druk gewoon op F10..
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Yups, maar als je gewoon speelt, heb je daar geen last van. Alleen als je in fly modus van bovenaf kijkt ziet het er een beetje weird uit.Op zondag 09 december 2001 10:00 schreef LaptopDude het volgende:
Lopen die mannetjes nog steeds zo ontiegelijk schuin en nep
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
The devil is in the details.
Moet je dan screenshots gaan maken van alle wapens?en ik zie maar 2 verschillende wapens
Ow en smoke grenade...Op zondag 09 december 2001 10:21 schreef Lampie het volgende:Er zijn: 3 grenades (flashbang, HE Grenade, en concussion grenades)
Heal the internet ...
Op zondag 09 december 2001 12:12 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Ow en smoke grenade...
Verwijderd
Waarom halen ze dat niet eruit dan? Tis niet echt realistischOp zondag 09 december 2001 10:10 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Yups, maar als je gewoon speelt, heb je daar geen last van. Alleen als je in fly modus van bovenaf kijkt ziet het er een beetje weird uit.
De gameplay is echt wel OK!
t is niet echt van groot belang.Op zondag 09 december 2001 12:14 schreef LaptopDude het volgende:
[..]
Waarom halen ze dat niet eruit dan? Tis niet echt realistisch
tampert, kriminalpolizei
The first casualty in war is always the truth...
DWHTGAOTA ?Op zondag 09 december 2001 12:15 schreef Evilernie het volgende:
Strike Force is echt 10x beter. TO = echt een CS wannabe. Voor echt een goede gameplay speel je strike force
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Laat me raden, je hebt een voodoo5500? Die screenies zijn zo donker. Kon je niet even gamma aanpassen?Op zondag 09 december 2001 12:58 schreef -Outlaw- het volgende:
Hier nog een paar pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
GF2 Pr0 @ OpenGLOp zondag 09 december 2001 13:04 schreef Nibbles het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt een voodoo5500? Die screenies zijn zo donker. Kon je niet even gamma aanpassen?
Feyenoord!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ahh, OpenGL hoor je dat ook vaak ja. Ach als hij in-game maar lekker draaitOp zondag 09 december 2001 13:08 schreef -Outlaw- het volgende:
[..]
GF2 Pr0 @ OpenGL
Thy will see the light...
OpenGL geeft meer FPS, maar is bij mij rete-onstabiel. Voor UT is volgens mij een Voodoo kaartje nog altijd beter als een G-Force.Op zondag 09 december 2001 13:25 schreef Nibbles het volgende:
[..]
Ahh, OpenGL hoor je dat ook vaak ja. Ach als hij in-game maar lekker draait
Ik heb zelf een voodoo5500. Ik moet altijd ff levels aanpassen in Photoshop met die screenies
Dat is waar ook!Op zondag 09 december 2001 13:37 schreef 7th het volgende:
Oh je kan prima cheaten hoor in UT/tactical ops.
Je kan in elke FPS/3D game cheaten met een nvidia kaard gemaakt door asus.
Heal the internet ...
Yup. UT is daarvoor gemaakt. Direct3D support is minder goed.Op zondag 09 december 2001 13:39 schreef Lampie het volgende:
[..]
OpenGL geeft meer FPS, maar is bij mij rete-onstabiel. Voor UT is volgens mij een Voodoo kaartje nog altijd beter als een G-Force.
Feyenoord!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq