Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zo'n sony memorystick speler? zat gisteren bij een vriend in het sony-foldertje te bladeren, en kwam toch een aantal hele gave dingetjes tegen. Waaronder een aantal dingen die toch wel aardig dicht in de buurt komen van je eisen.
die dingen hebben toch geen radio?Op zaterdag 08 december 2001 13:50 schreef Killkees het volgende:
Zo'n sony memorystick speler? zat gisteren bij een vriend in het sony-foldertje te bladeren, en kwam toch een aantal hele gave dingetjes tegen. Waaronder een aantal dingen die toch wel aardig dicht in de buurt komen van je eisen.
ik wil eigenlijk wel radio...dat compenseert de weinige uurtjes muziek op de mp3-speler zelf een beetje...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
nou...mp3 heeft toch echt wel met audio te maken...Op zaterdag 08 december 2001 14:02 schreef kreischer2000 het volgende:
Verkeerde forum?
zou in GT kunnen...maar daar 'lopen' niet zo veel mensen, dus duurt het langer voordat je antwoord krijgt
Neem de nieuwe Iriver.. daar zit dacht ik radio op.. en je hebt cd's..
Dit hoort in GT. En omdat daar misschien minder mensen komen, heb je eigenlijk pech. Misschien is je onderwerp dan niet zo interessant ofzo.
Geen reden om opzettelijk topics foutief te gaan plaatsen.
Geen reden om opzettelijk topics foutief te gaan plaatsen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()