Zaak gevonden heel goedkoop of ???

Pagina: 1
Acties:

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56
Ik heb dus via de particulier een zaak gevonden dat heet mr. account. Ze bieden daar hele goedkope systemen aan zoals een amd 1,7 xp met gforce 32 mb moederbord weet ik nog niet en rewriter 20* 10* 40* plus dvd en harde schijf van 20 gb.
Ik heb gebeld niemand neemt op ben langs geweest zie ik dat ze gevestigd zijn in een accountant kantoor die dicht was en ook adressen naar anderen "filialen" nog 1 was dicht die was trouwens gevestigd in een uitzendburo spirit.
Nu hadden ze nog een filiaal die gevestigd was in een mode zaak!!! Ben daar nog niet langs geweest ga zo wel ff kijken maar wat denken jullie of kennen jullie deze zaak??
Graag reacties.

Alvast bedankt!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft de zaak een Website ?

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:44
Op zaterdag 08 december 2001 13:32 schreef prenobe het volgende:
Heeft de zaak een Website ?
dat is inderdaat wel handig om te weten ja :P

Verwijderd

Wat jij vertelt klinkt wel heel erg duister hoor, met al die dichte deuren...
Dat accountantskantoor lijkt me eerder zo'n halfzachte belastingadviseur die wat lepe trucjes voor de consument in petto heeft...

Misschien vinden jullie mij achterdochtig, maar ik heb met eigen ogen al veel van dit soort praktijken zien plaatsvinden

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 14:34

VonAalscht

Raaaar

Is dat net als die Duitse site van laatst waar ze een GeForce 3 Ti 500 voor 366 piek en een PS2 voor 199DM hadden ?? ;)

• P.B.
  • Niet online
Op zaterdag 08 december 2001 13:37 schreef Huurmoordenaars het volgende:
Is dat net als die Duitse site van laatst waar ze een GeForce 3 Ti 500 voor 366 piek en een PS2 voor 199DM hadden ?? ;)
[offtopic]

Misschien handig als jij jouw ondertitel wat korter maakt.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
zaken die dicht zijn vertrouw ik niet ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 16:47
Hahahaha volgens mij is dit gewoon oplichting. Het ziet er wel zo uit tenminste. :)

• dijkmane
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:11

dijkmane

biertje ?

kan misschien wel een goedkoop zaakie zijn, maar als er iets met je systeem is, wil je wel dat je garantie/service krijgt.
ik zou 't niet vertrouwen.

check de pricewatch...

specs : wil je niet weten

• henkyyyyyyy
Nee geen website en ben ondertussen naar het 3de filiaal geweest daar stonden die systemen klaar om mee te nemen gewoon in een winkel waar mode verkocght worden en je krijgt ook nog eens garantie van een jaar. Moederbord met via chipset en nog 2 vrije pci sloten

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 15:46 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Nee geen website en ben ondertussen naar het 3de filiaal geweest daar stonden die systemen klaar om mee te nemen gewoon in een winkel waar mode verkocght worden en je krijgt ook nog eens garantie van een jaar. Moederbord met via chipset en nog 2 vrije pci sloten
ROFL, nou ik zou toch wel ff twee keer nadenken voordat ik bij zo'n zaak iets zou kopen (behalve kleren dan)...
Tenzij het prijsverschil natuurlijk een risicootje rechtvaardigt

• henkyyyyyyy
btw dat systeem waar ik het over had bij de topicstart was FL 1499,-

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op zaterdag 08 december 2001 20:33 schreef henkyyyyyyy het volgende:
btw dat systeem waar ik het over had bij de topicstart was FL 1499,-
Ja boeie, ik betaal liever wat meer dat ik er teminste goede garantie en service bij heb.
Dit klinkt allemaal zo vaag. :?

• Extra300s
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Op zaterdag 08 december 2001 14:25 schreef Bamibal het volgende:
zaken die dicht zijn vertrouw ik niet ;)
Ik wel hoor, daar kan je immers geen slechte zaken mee doen? :7
En dan moet je op zondag al helemaal niet in de stad komen :P Alle zaken dicht !

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 14:34

VonAalscht

Raaaar

Heeft iemand 'n link naar de draad over die duitse (vage) site, wil wel eens weten of er IEMAND is die zijn/haar spullen WEL heeft gehad...

(ik heb gezocht, maar kon niets (meer) vinden; de titel was iets van GeForce3 voor 366 piek) :?
Pagina: 1