JvS moet eens wat minder snel threads sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 15:10
Kerel, mijn lange post op mijn commentaar thread was HEEL serieus. Jullie lopen hier een aantal dingen door mekaar te halen en wel dat Jag flamed terwijl ik dat niet mag.

Even kort waar het voor mij helemaal om gaat.

Jag trekt de kennis DIRECT in twijfel van meneer TweakerBee. Daarop trek ik Jag z'n kennis in twijfel waardoor een helaas een flame war ontstaat (waar ik idd aan mee doen, my bad, maar was wel leuk :P).

Jij beweert dat ik de enige ben die Jag direct aanvalt, terwijl ik in derde persoon praat (misschien was die opmerking voor Tweakerbee bedoelt?).

Je kunt me zeggen wat je wilt, maar hier lopen een paar power-geile-modjes rond (zullen ze niet allemaal zijn) maar jij (JvS bent d'r een van).

Ik dram mijn mening niet door, maar mijn BEARGUMENTEERDE opmerkingen worden door jullie ontkent terwijl d'r gewoon quotes instaan en zelfs andere tweakers het erover eens zijn dat Jag flamed en ik later wordt 'bestraft' omdat ik Jag (terug) flame.

Doe wat je d'r mee wil, maar als je een discussie begint, moet je hem ook durven eindigen en niet meteen sluiten wanneer het je niet meer bevalt.

Je hebt nog veel te leren :} Hoelang ben je mod hier?

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 13:17 schreef Abom het volgende:
Daarop trek ik Jag z'n kennis in twijfel waardoor een helaas een flame war ontstaat (waar ik idd aan mee doen, my bad, maar was wel leuk :P)
Je zegt hier zelf al dat je flamewars leuk vindt? Dus dit topic is ook weer onzin, want je zeurt niet omdat je gerechtigheid wilt, je zeurt om te zeuren.. toch? Als dat niet zo is, dan moet je zulke domme opmerkingen niet meer maken als je serieus genomen wilt worden.
Jij beweert dat ik de enige ben die Jag direct aanvalt, terwijl ik in derde persoon praat (misschien was die opmerking voor Tweakerbee bedoelt?).
Je zegt net dat je mee hebt lopen flamen, dus het was niet misschien geen flame, het was gewoon een flame.
Je kunt me zeggen wat je wilt, maar hier lopen een paar power-geile-modjes rond (zullen ze niet allemaal zijn) maar jij (JvS bent d'r een van).
En weer een flame/troll, kom eens met voorbeelden?
Ik dram mijn mening niet door, maar mijn BEARGUMENTEERDE opmerkingen worden door jullie ontkent terwijl d'r gewoon quotes instaan en zelfs andere tweakers het erover eens zijn dat Jag flamed en ik later wordt 'bestraft' omdat ik Jag (terug) flame.
Waarom flame je dan? Je kunt toch ook gewoon met iemand praten/discussiëren?
Doe wat je d'r mee wil, maar als je een discussie begint, moet je hem ook durven eindigen en niet meteen sluiten wanneer het je niet meer bevalt.

Je hebt nog veel te leren :} Hoelang ben je mod hier?
Nog een flame.

Misschien is het je nog niet opgevallen, maar jij flamet en trollt nog het hardst van allemaal. Het is gewoon onzinnig om met jou in discussie te gaan. Discussies voer je met argumenten, en ik heb geen enkel serieus argument in deze post kunnen vinden.

Ga effe iemand anders lastig vallen zeg...

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

JT

VETAK y0

Hij is hier al langer dan jij bent :z

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 13:27 schreef JT het volgende:
Lekker van belang :z

• Abom
Op zaterdag 08 december 2001 13:25 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Je zegt hier zelf al dat je flamewars leuk vindt? Dus dit topic is ook weer onzin, want je zeurt niet omdat je gerechtigheid wilt, je zeurt om te zeuren.. toch? Als dat niet zo is, dan moet je zulke domme opmerkingen niet meer maken als je serieus genomen wilt worden.
Het gaat om het feit dat mods moge flamen en normale users niet. LEES!

[..]

Je zegt net dat je mee hebt lopen flamen, dus het was niet misschien geen flame, het was gewoon een flame.[/quote]

* Abom wijst naar boven...

[..]

En weer een flame/troll, kom eens met voorbeelden?
Als je op een thread reageert, moet je alle gerelaterende threads ook lezen, daar staan genoeg voorbeelden in.

[..]

Waarom flame je dan? Je kunt toch ook gewoon met iemand praten/discussiëren?
Blijkbaar niet. Zoals ik al eerder zei, mods mogen flamen, maar users niet? (die worden dan meteen niet serieus genomen, lekkere regeltjes)

[..]

Nog een flame.

Misschien is het je nog niet opgevallen, maar jij flamet en trollt nog het hardst van allemaal. Het is gewoon onzinnig om met jou in discussie te gaan. Discussies voer je met argumenten, en ik heb geen enkel serieus argument in deze post kunnen vinden.

Ga effe iemand anders lastig vallen zeg...
Tuurlijk flame ik het hardst van allemaal. Denk je dat het me ene reet kan boeie of die thread gesloten is? Denk je dat ik het wel heel erg klote vind dat mijn sig is weg gehaalt?

Nee niet echt. Het gaat er hier om dat de mods menen normale users voor de gek te kunnen houden omdat ze misschien iets minder kennis van zaken hebben.

Ik wou alleen even aan de kaak stellen dat het gewoon een bende trieste eikels zijn die mods hier, powertrippers en zeikers die niet tegen commentaar kunnen.

• Abom
Op zaterdag 08 december 2001 13:27 schreef JT het volgende:
Lekker belangrijk :}

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 08 december 2001 13:33 schreef Abom het volgende:
Lekker belangrijk :}
Op zaterdag 08 december 2001 13:17 schreef Abom het volgende:
Hoelang ben je mod hier?
Indirect vroeg je daar zelf naar...

• Abom
vandaar ook de smilie

• JT

JT

VETAK y0

Op zaterdag 08 december 2001 13:27 schreef Courage het volgende:

[..]

Lekker van belang :z
Zeker wel, want hij vroeg ernaar. FF lezen voor je reageert.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Tuurlijk flame ik het hardst van allemaal. Denk je dat het me ene reet kan boeie of die thread gesloten is? Denk je dat ik het wel heel erg klote vind dat mijn sig is weg gehaalt?

Nee niet echt. Het gaat er hier om dat de mods menen normale users voor de gek te kunnen houden omdat ze misschien iets minder kennis van zaken hebben.

Ik wou alleen even aan de kaak stellen dat het gewoon een bende trieste eikels zijn die mods hier, powertrippers en zeikers die niet tegen commentaar kunnen.
Blijf je flamen? Je komt over als een opstandige puber.
Nogmaals: als jij vindt dat een mod flamet dan post je dat in SU of LA, en ga je niet mee lopen flamen, want dat maakt jou niets beter.

Als je serieus genomen wilt worden, dan moet je een discussie op een volwassen toon proberen te voeren.

• Abom
Ik vroeg niet offie er langer dan mij was, ik vroeg hoe lang hij al mod was (en aangezien ik hier geen mod ben...). eerst goed lezen, k? :P

• Abom
Op zaterdag 08 december 2001 13:48 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Blijf je flamen? Je komt over als een opstandige puber.
Nogmaals: als jij vindt dat een mod flamet dan post je dat in SU of LA, en ga je niet mee lopen flamen, want dat maakt jou niets beter.

Als je serieus genomen wilt worden, dan moet je een discussie op een volwassen toon proberen te voeren.
Ik reageert op dezelfde manier als de mods hier en ik vind ook dat dat mijn grootste recht is.

• JT

JT

VETAK y0

Op zaterdag 08 december 2001 13:48 schreef Abom het volgende:
Ik vroeg niet offie er langer dan mij was, ik vroeg hoe lang hij al mod was (en aangezien ik hier geen mod ben...). eerst goed lezen, k? :P
Ik heb ook nagedacht. Als iemand die er zo lang is als jij het allemaal beter weet en weet hoe hij mod moet zijn, dan kan JvS dat helemaal, want hij is hier al langer.

Ecodan warmtepomp

• Abom
Op zaterdag 08 december 2001 13:51 schreef JT het volgende:

[..]

Ik heb ook nagedacht. Als iemand die er zo lang is als jij het allemaal beter weet en weet hoe hij mod moet zijn, dan kan JvS dat helemaal, want hij is hier al langer.
Ik weet het idd wel wat beter :P Maaruh, ik ben geen mod hier :}

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 08 december 2001 13:56 schreef Abom het volgende:

[..]

Ik weet het idd wel wat beter :P Maaruh, ik ben geen mod hier :}
nee das maar goed ook >:) :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Abom
Op zaterdag 08 december 2001 13:58 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

nee das maar goed ook >:) :P
True true :}

Verwijderd

Gezellig hier :)
Maar ff ontopic, we waren aan het flamen...

• Abom
Check me sig!!!

Mensen, genoeg lame gelult. Ik hoop dat jullie wat van mij hebben kunnen leren ;P

Ik spreek jullie (als ik niet gebanned wordt :P)!

Verwijderd

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

misschien handig er bij te zeggen om welke threads het dan gaat :)

• Abom
Vooruit, das wel het laatste :}

[topic=343863/1/25]

hierin zitten weer 2 links :}

Have fun!

• Abom
Cheetah, I give up...je blijkt het gewoon niet te kunnen begrijpen :P

• JT

JT

VETAK y0

Op zaterdag 08 december 2001 14:20 schreef Abom het volgende:
Jij bent gewoon een betweter. Zijn we hier niet echt van gedient.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 14:20 schreef Abom het volgende:
Blijkbaar ben je te eigenwijs om mijn overduidelijke posts te willen begrijpen.

• Abom
Fout, ik ben iemand die het beter weet.

En ik krijg het idee dat jullie gewoon een bunch asscrawlers zijn :}

Echte mods, admins etc etc zijn daar niet echt van gedient, hier vinden ze het blijkbaar heel erg geil :}

* Abom doet z'n harnas aan.

• Abom
Op zaterdag 08 december 2001 14:23 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je te eigenwijs om mijn overduidelijke posts te willen begrijpen.
Ik doe dit niet graag...mede WT-fans afkraken...maar je laat me geen keus :P

Mijn statement gaat helemaal over die zogenaamde 'volwassen toon' van jullie :}

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

1. Wat is ":}" voor smile :?

2. Hoelang duurt het nog voordat er een slotje/waarschuwing/ban word gezet :?

• Abom
HDD, :} gebruik ik al jaren...typt sneller.

ennuh die 2de vraag...ik denk niet :}

• Engineer

Engineer

Software

Op zaterdag 08 december 2001 14:32 schreef Abom het volgende:
HDD, :} gebruik ik al jaren...typt sneller.
Sjonge jonge, neemt niet eens meer de moeite om een normaal bericht in elkaar te typen ..
ennuh die 2de vraag...ik denk niet :}
Als je zo door gaat met flamen naar iedereen die je tegen komt denk ik van wel

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 14:30 schreef hdd het volgende:
1. Wat is ":}" voor smile :?
Ik gok een variant op })

• Abom
Op zaterdag 08 december 2001 14:36 schreef hdd het volgende:

[..]

Sjonge jonge, neemt niet eens meer de moeite om een normaal bericht in elkaar te typen ..
[..]

Wtf heeft mijn smilie d'r mee te doen of mijn bericht fatsoenlijk is getypt. Ik ben een maal :} gewend ipv :). Ennuh, over het algemeen wordt er niet fatsoenlijk getypt op forums...GoT lijkt een uitzondering te zijn en tot nu toe vind ik de kinderachtige (lees: school-like) regels erg triest toegepast worden...

Waarom zou ik niet mogen flamen?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zaterdag 08 december 2001 14:44 schreef Abom het volgende:

[..]

Wtf heeft mijn smilie d'r mee te doen of mijn bericht fatsoenlijk is getypt. Ik ben een maal :} gewend ipv :). Ennuh, over het algemeen wordt er niet fatsoenlijk getypt op forums...GoT lijkt een uitzondering te zijn en tot nu toe vind ik de kinderachtige (lees: school-like) regels erg triest toegepast worden...

Het gekke is dat een forum als GoT met schoolregels niet op een school lijkt. Het laatste waar users zoals ik behoefte aan hebben is de binnen scholen gebruikelijke onzin/discussies/geintjes ook op GoT terug te vinden. Ik ben van school af, period.

En flamen? je gaat hier fatsoenlijk met elkaar om zodat je zin hebt om terug te komen. Of begroet jij op straat iedereen ook met flinke scheldwoorden?
(vraag terug: vind je schelden dan normaal)

• Abom
Op zaterdag 08 december 2001 14:47 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]

En flamen? je gaat hier fatsoenlijk met elkaar om zodat je zin hebt om terug te komen. Of begroet jij op straat iedereen ook met flinke scheldwoorden?
(vraag terug: vind je schelden dan normaal)
Ik kon het zelfs niet beter formuleren!!!

Thx, dit is exact wat Jag vond dattie moest doen, en ja, dan doe ik dat terug! (ookal was die opmerking van Jag niet tegen mij gericht, hij kon niet door de beugel)

• Engineer

Engineer

Software

Op zaterdag 08 december 2001 14:44 schreef Abom het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet over school-like regels. Duidelijk schrijven (typen) is gewoon handig voor diegene die het moet gaan lezen, en voor jezelf, als je altijd snel en dus fout teksten typt leer je jezelf verkeerde dingen aan. ;)
Van mij mag je .. zal toch niet lang duren als je door blijft gaan ..

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zaterdag 08 december 2001 14:36 schreef hdd het volgende:

[..]

[..]

Als het zo makkelijk tiept: Shift + ] ken tie beter dat ding omdraaien dan krijg je nog wat fatsoenlijks :P

:} -> : { = :{

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Engineer

Engineer

Software

Op zaterdag 08 december 2001 15:01 schreef bolk het volgende:

[..]

Als het zo makkelijk tiept: Shift + ] ken tie beter dat ding omdraaien dan krijg je nog wat fatsoenlijks :P

:} -> : { = :{
:)

• JT

JT

VETAK y0

Op zaterdag 08 december 2001 14:24 schreef Abom het volgende:
Fout, ik ben iemand die het beter weet.
Ja, zeg ik toch ook, een betweter. En zoals ik al zei, daar zijn we hier nie van gediend :z
En ik krijg het idee dat jullie gewoon een bunch asscrawlers zijn :}
Hmmm....zal ik hier serieus op in gaan ? Nee, je bent de moeite niet waard :+ :D :z
Echte mods, admins etc etc zijn daar niet echt van gedient, hier vinden ze het blijkbaar heel erg geil :}
Je weet geen eens wat dat woord inhoud :z
* Abom doet z'n harnas aan.
Wederom een teken dat je van flamen houd. Mjah...wat wil je als je niet normaal kan discusieren....dan zal de beste oplossing volgens jou wel flamen zijn...

Ecodan warmtepomp

• Abom
LMAO!!!

Ik vind het zonde dat d'r geen mods zijn die hier op replien. Ik krijg toch het idee dat ze of nog steeds niet door hebben wat het doel was van mijn allereerste opmerking (die tegen Jag). Of dat ze zich d'r niet meer mee willen bemoeien...

Ennuh JT, als je me niet kent, geen domme opmerkingen plaatsen, ok? :}

• JT

JT

VETAK y0

Op zaterdag 08 december 2001 15:41 schreef Abom het volgende:
LMAO!!!

Ik vind het zonde dat d'r geen mods zijn die hier op replien. Ik krijg toch het idee dat ze of nog steeds niet door hebben wat het doel was van mijn allereerste opmerking (die tegen Jag). Of dat ze zich d'r niet meer mee willen bemoeien...
Die zijn zo slim om zich hier niet in te mengen, en dit is ook mijn laatste reply.
Ennuh JT, als je me niet kent, geen domme opmerkingen plaatsen, ok? :}
Niks ok, jij flamed tegen het halve forum. Ken jij die mensen allemaal ??? Nee, dus jij plaatst domme opmerkingen, niet ik.

Ecodan warmtepomp

• Abom
Ik flame tegen de mods en hun asscrawlers jah.

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 08 december 2001 15:51 schreef Abom het volgende:
Met welk doel? Of vind je het gewoon leuk om je als een kleuter te gedragen?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JT

JT

VETAK y0

Op zaterdag 08 december 2001 15:54 schreef Exirion het volgende:

[..]

Met welk doel? Of vind je het gewoon leuk om je als een kleuter te gedragen?
Exirion, je kan wel doorgaan, maar meneer weet alles beter, pleur gewoon dicht om evt frustratties en conflicten te voorkomen.

Ecodan warmtepomp

• Abom
Het doel was in het begin om even het licht te laten schijnen op het feit dat Jag iemand 'door de zeik' kon halen en wanneer ik dat bij Jag deed, werd de thread gesloten en mijn sig verwijderd.

Nu is het alleen nog maar om te flamen (aangezien jullie na poging om fatsoenlijk te communiceren het nog steeds niet geloven dat Jag z'n opmerking denigerend was...), ik verveel me en de download duur nog...ff kijken...3 uur...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op zaterdag 08 december 2001 15:51 schreef Abom het volgende:
Net ff jou reet doorgekeken, maar op een slechte reuk na valt er niets bijzonders aan te treffen.

Ik wist overigens niet dat je hersenen in je blinde darm kon huisvesten.

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 08 december 2001 15:57 schreef Abom het volgende:
ik verveel me en de download duur nog...ff kijken...3 uur...
Met andere woorden, je gaat net zolang door totdat je een ban krijgt? Wat wil je nou bereiken?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Abom
Op zaterdag 08 december 2001 15:58 schreef Exirion het volgende:

[..]

Met andere woorden, je gaat net zolang door totdat je een ban krijgt? Wat wil je nou bereiken?
Of me download klaar is :P Ik krijg toch het idee dat jouw bikkel opmerkinghet eerst volgt :P

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Abom-> ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken te stoppen met je flames.
Heb je klachten over een van de crewleden, probeer dat dan met de betreffende mod te bespreken via e-mail of ga naar de HGA van die mod. In dit geval moet je mij dus hebben.

Dit wordt voor de rest intern opgelost.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb je gisteren *geen* waarschuwing gegeven voor die signature waar normaal een officiële waarschuwing op staat, in de hoop een discussie met je aan te kunnen gaan. Je begon niet lekker aan de discussie door je denigrerende gedrag, en als ik de nieuwe discussie zou ingaan met een officiele waarschuwing voor jou zouden we die discussie ook niet als gelijken ingaan. Ik heb het dus écht geprobeerd, maar dit tern spijt dus. Waarom?

Een discussie: geen ontbeargumenteerd gesprek waarin je zo goed mogelijk je best doet de ander niet te begrijpen, maar een bespreking waarbij de deelnemers trachten door argumenteren de oplossing van een probleem te vinden.

Jammer dat je die kans niet aangrijpt. Je geeft in dit topic duidelijk te kennen dat dat niet je doel is, en dan is een (redelijke) discussie van onze kant dus uitgesloten. Je enige doel is (en daar kom je openlijk voor uit) te flamen naar de crew, en je wil bewust de argumentatie niet begrijpen en "betweten". Vooral het flamen is dusdanig ongewenst en zo veelvuldig door je toegepast, dat ik besloten heb je een ban te geven.

Over de duur van de ban ontvang je nog bericht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.