Toon posts:

PC boot opeens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC boot de laatste tijd op hele vervelende momenten.
Wanneer ik bijvoorbeeld UT speel crashed hij niet en geeft ie ook niet een foutmelding, maar hij de PC start gewoon opnieuw op. :(
Dit doet ie niet alleen onder UT, maar ook onder Jazz JackRabbit2 en zonet toen ik gewoon aan het internetten was deed ie het ook.
Dit is best wel lastig en ook niet echt gezond voor m'n comp.
Wanneer XP opnieuw is opgestart krijg ik altijd (of ik 'm nou goed afsluit of wanneer die nou 'crashed') zo'n schermpje dat ik een foutmelding kan versturen.
Dit lijkt me niet erg wijs, want ik heb XP niet in de winkel gekocht.
Als systeem heb ik een PIII600, GeForce 2 GTS/Pro, 640 MB SDRAM, 20 GB Western, 20 GB Maxtor (beide 5400)
Oh ja ik heb trouwens overal de nieuwste drivers en shit van geloof ik.

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:34

Jox444

Honestly....

je hebt een GeForce 2 GTS/Pro, dan heb je dus waarschijnlijk ook de Detenator drivers geinstalled..voor die kaart...en die doen dat nu eenmaal.
Dit is dus een bekent probleem niet echt een oplossing voor. Ik denk dat je moet wachten tot er nieuwe drivers uit zijn

Het is FRIET!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dan ben je toch zwaar genaaid als je zo'n kaart gekocht hebt of zie ik dat verkeerd ?

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• Flexe_Gozer
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

ik heb hetzelfde probleem ook..tis waarschijnlijk (net als bij mij) een geheugendump en dan reset ie zich automatisch..
heb al gesnuft in windhoos en kwam erachter met windbg (MS progje) dat het een fout was in het ntoskernel (ntoskrnl.exe)
heb er nog geen remedy tegen gevonden..helaas....

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 08 december 2001 13:40 schreef Lord of the Pentium het volgende:
Dan ben je toch zwaar genaaid als je zo'n kaart gekocht hebt of zie ik dat verkeerd ?
Dat zie je verkeerd.

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 08 december 2001 13:41 schreef prenobe het volgende:

Dat zie je verkeerd.
Leg uit ?

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:04
Was ik mis in de specs (of ik lees er overheen, kan natuurlijk ook) is het aantal Watt dat je voeding levert... Van een te kleine voeding kan je PC spontaan gaan rebooten!

• Flexe_Gozer
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

bij mij is dat in iedergeval niet aan de orde...had 300 en nu 350 en heb het nog steeds...
ik had namelijk het idee dat het aan het geheugen lag....
ik ken meer mensen die het probleem hebben en die hebben veelal 512MB geheugen......

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
kan ook je voeding zijn of een brak mobo

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik niet zoveel verstand heb van voedingen en zo gok ik niet op die mogelijkheid dat het te laag is :P
Ik heb als mobo een Chaintech CT-6VIA3, maar daar kan het eigenlijk ook niet aan liggen, want met m'n voodoo kaart had ik ook geen problemen.
Ik hou het dus maar bij de reactie van Jox444 en hopen dat ze die detonaterdrivers ff snel fixen. :P
Pagina: 1