Toon posts:

Copyright © vraagje...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde even de testresultaten van de "grote cd-r test" van PC-Active online zetten. Uiteraard met volledige bronvermelding en een linkje naar hun website...

Mijn vraag is: mag dit? Schend ik hiermee hun copyright, krijgen jullie er problemen mee ofzo?

Ik zet hem er eerst even neer, als het niet mag haal ik hem meteen weer weg. Klik hier om het te bekijken.

EDIT: hij staat er nu dus nog niet, moet hem eerst ff inscannen...

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:04

The Legend

*Plop*

Er zit wel © op maar ik denk dat ze er geen probleem van maken als je er voldoende credits bij zet.

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Strikt volgens de regels mag het niet.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Ongevraagd online mikken is de "brutale" manier en neem je het risico dat je dit moet terugdraaien. Of dat waarschijnlijk is of niet, met een link en bronvermelding, kan ik niet inschatten. Integraal overnemen mag vaak niet zomaar, een stukkie quoten vaak wel. Staat er geen info/policy daarover bij PC-active? Zoniet, dan is dé meest integere methode om dat gewoon aan hen te vragen. In principe rust er namelijk altijd copyright op tekst en foto's (bij de uitgever/schrijver/fotograaf).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Ik zou ze gewoon even mailen

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 13:11 schreef RenevdVeen het volgende:
Strikt volgens de regels mag het niet.
Inderdaad, dat weet ik...
Maar wat ik bedoel: zullen ze (of jullie) er een probleem van maken?

Hij staat er nu in elk geval, als het niet goed is hoor ik het wel :D

EDIT: Ik zal even een mailtje sturen naar PC-Active inderdaad. Maar aangezien het nu weekend is... Als hij plots is verdwenen mocht het in elk geval niet ;) Testcase: zo'n tabel quoten gaat zo lastig, anders deed ik het wel. ;)
Pagina: 1