Toon posts:

mp3 of mp3pro

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat is beter volgens jullie?

Ik namelijk wat dingen gehoord dat mp3pro 64(k)bite/s
is, maar dan net niet de zelfde kwaliteit haalt als gewone mp3 met 128 (k)bite/s. Een ding is het in ieder geval: de mp3pro is kleiner maar of je er wat aan hebt daar zit ik mee!

Verwijderd

Topicstarter
Kep net ook al op tweakers gewoon gekeken, wel wat gevonden, maar er word nergens iets over het kwaliteits verschil tussen mp3 en mp3pro gezegd. Horen jullie kwalitietis vershil (voor degene die veel naar mp3pro luistert) en weten jullie misschien waar ik een goeie mp3pro plugin voor winamp kan vinden?

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:41
Op zaterdag 08 december 2001 12:44 schreef JusticeFriends het volgende:
Wat is beter volgens jullie?

Ik namelijk wat dingen gehoord dat mp3pro 64(k)bite/s
is, maar dan net niet de zelfde kwaliteit haalt als gewone mp3 met 128 (k)bite/s. Een ding is het in ieder geval: de mp3pro is kleiner maar of je er wat aan hebt daar zit ik mee!
Ik hoor zelf bijna geen verschiltussen Mp3Pro 64kbps en Mp3 128kbps. En mp3pro is in meerdere bitrates dan 64kbps, met nero kun je ook naar 80kbps omzetten o.a. Ik gebruik zelf steeds meer Mp3Pro op 64kbps en bevalt me prima.

let er wel op dat als je mp3pro wilt gaan branden op een audiocd dat je Nero 5.5.5.1 nodig hebt (of een latere versie)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• PASware
Op zaterdag 08 december 2001 12:54 schreef JusticeFriends het volgende:
weten jullie misschien waar ik een goeie mp3pro plugin voor winamp kan vinden?
Ik weet niet of die wel gratis is.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Topicstarter
Oke dank je wel ik ga voor mp3pro (kleiner met downloaden en dus sneller binnen :Y) ) kep namelijk een 56k modem. en owja de plugin voor winamp nog. die zoek ik anders zelf wel tenzij jullie 1tje weten.... Laat maar kep al gevonden bij de meuktracker....

• PASware
Nou ja ik heb zelf ook een mp3pro plugin voor Winamp. Maar ik weet niet of die nou wel gratiz is (dus dan is het een warez request). Geef anders maar je meeladres en stuur ik um wel ff

Ow oops ik zag te laat dat je um al gevonden hebt op meuktracker. veel succes verder

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 december 2001 12:57 schreef PASware het volgende:

[..]

Ik weet niet of die wel gratis is.
Blijkbaar wel want ik hoef nix extra te doen!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
de plug in voor winamp is gratiz en is te downen op winamp.com.

Verwijderd

De Plugin voor WinAmp is gratis, echter het vervangt je standaard mp3 decoder, waardoor je o.a. een minder goed ID3 informatie venster krijgt op Winamp. Das een nadeeltje.

Een 64 Kbit/s MP3Pro klinkt meestal ongeveer hetzelfde als 112 Kbit/s MP3, vrij waardeloos dus eigenlijk. Maar het is wel de bitrate waar het voor bestemd is.

Wil je hogere bitrates (>80), dan kun je beter OGG nemen ofzow. Want MP3Pro's zijn ook hoge bitrates makkelijk te herkennen door te luisteren, doordat het hoog een beetje "artificial" is.

Maar dat is slechts mijn ervaring natuurlijk.

Verwijderd

HUH, mijn mp3pro trax werken zonder plugin gewoon met winamp hoor, of heeft winamp 3 beta daar al standaard ondersteuning voor?

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 13:01

Flotter

Pelipper!

Op vrijdag 14 juni 2002 13:15 schreef Antrax het volgende:
HUH, mijn mp3pro trax werken zonder plugin gewoon met winamp hoor, of heeft winamp 3 beta daar al standaard ondersteuning voor?
Ik weet niet of Winamp3 daar ondersteuning voor heeft, wel weet ik dat een MP3Pro met elke willekeurige MP3 speler afgespeeld kan worden. Echter, als die player de files niet als MP3Pro 'herkent' klinkt ie net zo slecht als een gewoon MP3tje met dezelfde bitrate (64 kb/s MP3Pro klinkt dan als 64 kb/s MP3 ipv 112 kb/s MP3).

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Pagina: 1