Toon posts:

[ADSL] Upgrade basic -> fast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen dinsdag via de website van xs4all opdracht gegeven om mijn adsl aansluiting te upgraden van basic naar fast adsl.
Gisteren ontving ik een brief van KPN waarin staat
[..]
De upgrade/downgrade zal vanaf 06-12-2001 plaatsvinden. Doordat er enkele technische handelingen plaats moeten vinden kan het zijn dat u enige tijd geen gebruik kunt maken van uw Mxstream verbinding.
[..]
Weet iemand hier hoe dit in zijn werk gaat en vooral hoe lang dat allemaal duurt.
XS4ALL zegt op de site dat er geen onderbreking plaatsvind, maar deze brief zegt nu dat dat wel kan gebeuren :?
En aan de ene kant hoor ik verhalen dat het weken kan duren, en aan de andere kant dat het binnen een paar dagen geregeld is...
Ik gisteren KPN gebeld... "Ja dat kan wel een week duren... oh w8 even, ik zie dat de omzetting pas gisteren is begonnen, dan kan het wel 2 weken duren...oh w8 m'n collega zegt nu wel 4 weken..." -> van KPN wordt je dus ook niets wijzer :(

Zijn er hier mensen die deze upgrade al hebben laten doen en mij de horrorverhalen kunnen vertellen over wat mij nog te wachten staat (8 weken zonder internet enzo)
Inderdaad ik heb niet zo heel veel vertrouwen in het vlot afhandelen van deze (ongetwijfeld) simpele operatie door KPN...

Verwijderd

Wat dacht je van deze :(

meeltje van Planet gehad:

Geachte heer AteLLa,

Het spijt ons u te moeten meedelen dat het door technische problemen tijdelijk niet mogelijk is om tussentijds uw abonnementsvorm te wijzigen.

Hoewel het in principe wel mogelijk is om aan het einde van het jaarcontract een abonnementswijziging door te voeren, raden we u dit ten sterkste af. De technische problemen maken de abonnmementswijziging een langdurig proces: het is mogelijk dat u tijdens de abonnementswijziging gedurende enkele maanden geen gebruik kunt maken van uw ADSL-aansluiting.

We adviseren u daarom om uw wijziging pas na 1 januari 2002 aan te vragen. We werken hard om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en bieden onze excuses aan voor de overlast .

Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, klikt u dan op 'reply' of 'antwoorden'.

Met vriendelijke groet,

Customer Services
Planet Internet

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

vriend van mij heeft dit ook laten doen (planet) en die logt nu nog in met z'n basic account, maar hij heeft wel fast :)

bij hem was t van de ene op de andere dag ineens een stuk sneller internetten... niks down ofzo

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Mijn ervaring is ook dat het tijden duurt. Net als een verhuizing van ADSL aansluiting. Kost ook 50 dagen ofzo.