Yuri's Revenge via een virtueel netwerk spelen

Pagina: 1
Acties:

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07-2025
hoi allemaal,

ik had een vraagje, ik wil yuri's revenge spelen met wat vrienden van me. Wat we willen is dit via het netwerk spelen (ipx/spx). Alleen vraag ik me of hoe ik dit kan doen ? is het mogelijk om met sygate een soort van virtueel netwerk te creeren zodat onze computers een netwerk vormen via het internet. We hebben allemaal kabel internet maar sommigen hebben geen vaste ip adressen, andere weer wel, word dit een probleem ?

en indien dit allemaal mogelijk is, hoe stel ik dit in bij de network settings van yuri's revenge ? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

greetz,

Bones

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:45
Op zaterdag 08 december 2001 11:41 schreef bones het volgende:
hoi allemaal,

ik had een vraagje, ik wil yuri's revenge spelen met wat vrienden van me. Wat we willen is dit via het netwerk spelen (ipx/spx). Alleen vraag ik me of hoe ik dit kan doen ? is het mogelijk om met sygate een soort van virtueel netwerk te creeren zodat onze computers een netwerk vormen via het internet. We hebben allemaal kabel internet maar sommigen hebben geen vaste ip adressen, andere weer wel, word dit een probleem ?

en indien dit allemaal mogelijk is, hoe stel ik dit in bij de network settings van yuri's revenge ? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

greetz,

Bones
Een IPX/SPX protocol is voor thuis-netwerken. Als jullie via het internet willen spelen: maak je gewoon in custom match jullie eigen game met password erbij. Kunnen jullie fijn met elkaar spelen zonder last van anderen. :)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

greetz,

Bones
Uit de FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
:)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• bones
Het punt is dat we dit niet willen door middel van een custom match. Ik wil alleen weten hoe ik een netwerk kan maken tussen onze computers, meer niet.

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 11:41 schreef bones het volgende:

Als het niet anders kan dan via IPX/SPX dan kun je een VPN opzetten. Als aan beide kanten een Windows 2000 Servertje staat dan kun je IPX/SPX routeren over je VPN verbinding tussen de 2 servers. Heb je niet de beschikking over een Windows 2000 Server, probeer dan eens Windows 2000 Workstation... daarmee kun je ook VPN verbindingen opzetten, maar je kunt niet/nauwelijks routen.

Kun je dat spel wel met TCP/IP spelen, gebruik dan TCP/IP en sms elkaar de IP nummers ofzo.

• bones
Bedankt feeble,

Helaas kan het spel alleen via ipx/spx (kan ook via custom match maar dat willen we dus niet), dus dan probeer ik het wel met VPN. bedankt voor je hulp.
Pagina: 1