Ik heb een reactie script gemaakt. Hij werkt doormiddel van formulieren. Bijv. ieman wil reageren op een nieuws item. Het nieuws item word weergeven door: nieuws.php?id=18 (bijvoorbeeld..) Onder het nieuws item staan de reactie formulieren. Als je op submit drukt verzend hij alle data netjes naar de mysql DB. Alleen het probleem is hij gaat naar nieuws.php en niet naar nieuws.php?id=18
Dus d8 ik, ik zet er een check in. Dus als ze op submit drukken is $check = 1
En heb daarom in nieuws.php deze regel gebouwd:
Maar helaas, als hij geeft de check niet mee naar de nieuws.php. Heeft iemand iets anders?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <? if($submit) { if($rnaam == "" or $remail == "" or $nreactie == "") { echo"<div align=center><font class=error>U bent vergeten een van de velden in te vullen</font></div><br><br>"; } else { mysql_query($sql) or die("Niet gelukt de mysql query uit te voeren."); $check = "1"; } ?> |
Dus d8 ik, ik zet er een check in. Dus als ze op submit drukken is $check = 1
En heb daarom in nieuws.php deze regel gebouwd:
PHP:
1
2
3
| <? if($check == "1") { echo"Bedankt voor uw reactie, u kunt <a href=index.php>hier</a> terug gaan naar de hoofd pagina. } else { echo"Sorry er is iets fout gegaan"; } ?> |
Maar helaas, als hij geeft de check niet mee naar de nieuws.php. Heeft iemand iets anders?