AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
Verwijderd
(not kidding
Verwijderd
Het plantenbak idee komt dan goed van pas
Please do not contact me telepathically.
Had wel alles eruit gesloopt, hij zag er ook niet echt meer uit als een echte fully operational kast.
Jammer dat Sinterklaas net voorbij is
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Je kerstboom erin zettenOp zaterdag 08 december 2001 10:33 schreef eddysmits het volgende:
Hallo,
Ik heb nog een bigtower, en ik weet niet wat ik mee moet. ik wil hem zeker weten niet verkopen. kan ik nog leuks mee doen. Iets creatief.
[topic=254818/1/999]
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Deze advertentieplaats is te huur!
waarom een sms server??Op Saturday 08 December 2001 23:06 schreef eddysmits het volgende:
Ik bedoel eigenlij of iemand weet iets leuks weet, ik wil er namelijk ene servertje van maken maar hoe zet je sms servertje op.
daar moet je wel een gevulde kast voor hebben.
een legekast doet helemaal weinig
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Slecht idee... Hoe laat?
verder wat ouwe desktops als bijzettafeltjes links en rechts. die zijn lekker zwaar -> lekker stabiel
LOLOp zondag 09 december 2001 22:27 schreef superwhimpy het volgende:
Als opslag gebruiken voor overjarige en overtollige hardware. Voor je het weet heb je een fileserver staan
Verwijderd
Verwijderd
Divx vraagt vermogen.Op zaterdag 08 december 2001 13:52 schreef Flexe_Gozer het volgende:
een oude 486 in prakken en dan een mp3- of divXservertje draaien? en casemodden natuurlijk
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!