probeer het bij een vobis of een dynabyte
A wise man's life is based around fuck you
Hmm... dynabyte is geen optie. Winkel die het dichtste bij is, is meer dan een uur rijden (heen). En bij vobis vink het niet op de site, want ze zijn al een paar maanden onderhoud aan hun e-store aant verrichten.
Kga nog eens op een prijsvergelijkings site dingetje zoeken.. misschien dak daar iets vind.
Als iemand een andere winkel weet hoork het graag.
Kga nog eens op een prijsvergelijkings site dingetje zoeken.. misschien dak daar iets vind.
gewoon bij vobis naar binnen wandelen, daar ligt ie wel,Op zaterdag 08 december 2001 12:19 schreef Pyrus52 het volgende:
Hmm... dynabyte is geen optie. Winkel die het dichtste bij is, is meer dan een uur rijden (heen). En bij vobis vink het niet op de site, want ze zijn al een paar maanden onderhoud aan hun e-store aant verrichten.
maar let op!, KOOP ER GEEN HARDWARE... (waarschuwing vooraf)
A wise man's life is based around fuck you
dat van die hardware wistik allang
maar niet lang genoeg om m'n pa er van te weerhouden z'n comp er te kopen 1.5 jaar geleden ofzo...
maar niet lang genoeg om m'n pa er van te weerhouden z'n comp er te kopen 1.5 jaar geleden ofzo...
Ja STA2 is te koop, zie http://elcheapo.nl/sr.fpl?bfid=100782850116461
Ik ook ff op El cheapo gekeken en daar vond ik nog St : Armada 1 special edition.
Weet iemand toevallig wat er zo special hieraan is ? Want ik was het al van plan om het aan te schaffen.
Weet iemand toevallig wat er zo special hieraan is ? Want ik was het al van plan om het aan te schaffen.
dikzak
Pagina: 1