Toon posts:

[lcd] Spreekt hier iemand een woordje Italiaans?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een linkje gevonden naar een shop in italie waar ze o.a. Sanyo 4x40 backlight LCDs (lijken te) verkopen voor 80000 lire/90 piek: link (lcd staat ergens in het midden); de beginpagina (je komt van de een naar de ander door op 'Electtronica', 'Prodotti' en dan 'Panoramica 1' te klikken).

Kan iemand wijs worden uit dat Italiaans? De google translator wel gebruikt, maar wordt er niet wijzer op. Als niemand eruit komt dit weekend stuur ik wel een engels mailtje.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:37

chromeeh

the Gnome

Conrad is gewoon nederlands

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
maar wel wat duurder...

Verwijderd

babylon misschien ff gebruiken, ik heb ook gekeken, ben 4 gym, dus ik kan (een beetje ;) Latijn, en ook een beetje Italiaans, maar ik vat er toch niet echt veel van :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz. De lay-out van die site is wat verwarrend. 'Listino prezzi' zal wel 'prijslijst' zijn. Daar staat dat de 80000 lire dingen op zijn :'(. Er zijn nog wel gebruikte lcds voor 40000 lires :Y). Mwah, niet interessant.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:37

chromeeh

the Gnome

Conrad kan dan wel wat duurder zijn, maar als je A. een gebruikte module krijgt en B. 'm helemaal uit Italie moet laten komen....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
Jaah. Ik postte het omdat het mogelijk interessant is en omdat ik geen Italiaans ken/kan. Misschien waren die 80000 lire dingen wel goedkoper bij grote orders of whatever.

Verwijderd

ik kom uit italie.
en mijn eerste taal is dus ook italiaans.
italie is in het algemeen goedkoop in PC hardware.

dus als er weer problemen zijn met italiaanse sites...

meld het dan ff :-)
Pagina: 1