Toon posts:

Video Motion Blur???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej Gfx friends!
Ik heb in Maya een animatietje gemaakt, deze wil ik daarna 2d motion blurren als post effect, dus ik probeer vrolijk after effects, maar no luck die motion blur erin is alleen voor text onzin niet voor animaties.. daar heb je average frames voor wat nagenoeg niets doet en niet instelbaar is..
Ik verder zoeken..

optie Virtualdub gratis motion blur filter werkt aardig maar niet hevig genoeg naar mijn mening en ook niet instelbaar.

optie reel Reelsmart Motion Blur een plugin voor after effects, werkt perfect blur is in te stellen tot flink hevig! nadeel het is een demo waar je voor moet dokken dus nu een rood kruis over mijn renders :r

Weet iemand een tooltje of plugin die dit effect voor mij kan creeeren zonder dat ik een krantewijk erbij moet nemen???

((ps. ik weet dat maya het zelf kan maar niet als je al een bestaand fillempje heb volgens mij..))

Verwijderd

Je kunt een photoshop motion blur filter in after effects importeren, niet alleen dat maar ook een geblurde layer uit fotoshop importeren in after effects om zeer gecustomisde blur effecten te krijgen.

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 14:55

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Je zegt dat je wat in Maya gemaakt hebt. Dan heb je het origineel toch ook nog?

Misschien moet je dan wel een nachtje renderen, maar de build-in motionblur is meestal mooier dan later nog 2d toevoegen.

Negeren is vooruitzien

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
je kunt ook met adobe after effects motionblur toevoegen. Zit standaard erin, alleen is het nogal simpel.

Verwijderd

Topicstarter
Hee jongens tnx 4 meningen advies etc... Ja het mooiste is de maya motion blur.. nadeel is dat het niet een nachtje renderen is waar het om gaat :) ik zou het liefst gewoon alles renderen en dan motion blurren..

Maar ik heb meanwhile in virtualdub weer een nieuw filter gevonden dat wel customizable is en ook een soort motion blur effect geeft!