Geluid valt uit

Pagina: 1
Acties:

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:31

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Topicstarter
Zo gauw ik een spel opstart valt het geluid weg. Dit gebeurd zowel met onboard audio als mijn SB PCI 128. Ik heb wat zitten knoeien met drivers, maar alles is inmiddels geformatteerd. Zelfs het BIOS heb ik gereset.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

beetje verkeerd forum, maargoed geef eens wat meer info :?

Verwijderd

Verkeerd forum....? Vind dat het toch wel redelijk wat met Audio=Geluid te maken heeft.

Gebeurt dit met alle spellen of juist met één enkel spel. Heb je wel gewoon geluid met Winamp endergelijke, wat voor kaart heb je, welke OS enz enz.

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Topicstarter
Ik heb een SB PCI 128, win98SE.

In windows is alles ok. Maar in een spel viel het na een paar seconden uit. Toen heb ik NFS Porsche zitten kijken bij de audio opties, daar stonden die uit. Aangezet, en ik had weer geluid.

Maar nu heb ik een ander, zonder twijfel gerelateerd probleem, ook in alle spellen; Om de paar seconden hapert het ding even. Niet alleen het geluid, maar ook het beeld.

Verwijderd

Dit heb ik ook gehad bij GTA Londen. Mijn CD-rom moest iedere keer laden en dan bleef het beeld een fractie van een seconde staan. Kan je dat spel niet Full Install. Dan hoeft je CD-rom niet iedere keer iets te laden.

Of het spel is gewoon te zwaar voor je videokaart.

Aan je sig te zien zal het daar wel niet aan liggen :)

• Dr. Strangelove

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Topicstarter
Nou, ik heb maar eens de allerlaatst mogelijke remedie gebruikt: Alle PCI kaarten eruit, BIOS reset en format C:

Hoe doet het weer met de onboard audio. Die SB geloof ik verder wel, ik hoor het verschil toch niet, of maakt het nog iets uit voor mijn framerates?

Pagina: 1