Toon posts:

Sb live 1024 audiokabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben mijn boekje kwijt van mij soundblaster live 1024. Nou wil ik twee audiokabels van mijn DVD en CD-rom aansluiten op mijn kaart. Maar heb daar drie aansluitingen en weet niet echt waarop ik deze moet aansluiten.

Heb naar een boekje in PDF bestand gezocht en andere informatie, ook op SBlive site maar kan niks vinden. Weet iemand toevallig waar ik deze kan vinden.

Of weet iemand op welke stekkertjes ik ze moet aansluiten?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

je hebt meestl 2 aansluitingen.. een spdif (digitaal)
en een analoog rggb (ofzow.. left, grnd, grnd, right)
ik zou aanraden de spdif, maar dat kan je maar 1x doen,.. ik weet neit of de 1024 die aansluiting onboard heeft(ja heeft ie wel, maar er zit er bij mij geen connector op geslodeerd, zelf ff doen dan)

er staat op de sblive zelf de ingangen : je moet de AUX en de CD IN gebruiken, spdif kan je doen als je dvd/cdrom dat ook heeft

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel.

Ik heb wel die spdif digitaal uitgang op mijn kaart. met connector. Alleen dit is dus een kabeltje met pinnen ipv 4 zoals die kabels die je erbij geleverd krijgt.

Hopen dat ze die kabels bij mycom of paradigit los leveren. (gewoon audiokabeltje namelijk niet, mag niet zei men daar |:( )

Verder kan ik dan dus mij cd-writer in de aux en de cd-in stoppen. Maakt niet uit welke?

Ook heb ik een connector met de naam TAD waar staat dit voor?

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand waar de connector TAD voor dient? op een SBlive?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Tape device dacht ik.. das voor de modem.. heb je niets aan, is mono namelijk

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy