Girotel en XP

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• Bladerer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2025
Hoi allemaal,

Onlangs heb ik windows XP geinstalleerd en probeer nu Girotel aan de praat te krijgen, ik heb nu de modem aan de praat en deze werkt ook goed bij het verbinding maken met die girotel server, ik heb alle instellingen vanuit windows 2000 handmatig overgenomen en daar heeft alles al een hele poos vlekkeloos gewerkt.

Alleen nu gebeurt er het volgende, bij het uitwisselen van de gegevens met de postbank krijg ik telkens de melding dat mijn girotelnummer en codenummer niet correct zijn, ik heb deze gegevens echter meerdere malen gecontroleerd, zelfs opnieuw ingevoerd en geconfigureerd en ze zijn zeker weten goed.

verder heb ik de andere treads gelezen van xp problemen met girotel, en ik las daar dat er een jongen van de helpdesk van de Postbank is, die mij hopelijk echt kan vertellen wat het probleem is, de postbank zegt het niet te ondersteunen omdat er nog niet genoeg XP-gebruikers zijn, maar dat zeiden ze ook van 2000 heb ik begrepen en daar is het me tenslotte ook gelukt dus als er iemand is die me kan helpen, bij deze alle antwoorden zijn van harte welkon.

Graag niet meer je naam onder aan elke post zetten. Lees de FAQ en het [forum=32] waarom niet - havana

MSI K7T 266 PRO | AMD T-bird 1400Mhz 42 idle 49 stressed | 2 * 256 MB PC2100 DDR Major Major | 120 GB IBM Deskstar + 40 GB IBM Deskstar | TNT 2 M64 Gainward PCI | Pioneer DVD-106S | LiteOn LDW 401S @ 411S DVD +/- R(W) | Enlight 300 Watt| IIyama 19"

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik kreeg het eerst ook niet aan de praat maar kreeg geen eens verbinding. als hij zegt dat girotelnr en codenr niet goed zijn zal je denk ik toch ergens een nr verkeerd hebben staan. rekening nr ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Bladerer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2025
Nee was dat maar waar volgens de postbank zit het hem in de manier waarop XP de gegevens doorgeeft in een protocol dat de postbak niet ondersteund, lijkt me echter sterk.

de gegevens zijn zeker weten goed dus daar ligt het hem niet aan.

MSI K7T 266 PRO | AMD T-bird 1400Mhz 42 idle 49 stressed | 2 * 256 MB PC2100 DDR Major Major | 120 GB IBM Deskstar + 40 GB IBM Deskstar | TNT 2 M64 Gainward PCI | Pioneer DVD-106S | LiteOn LDW 401S @ 411S DVD +/- R(W) | Enlight 300 Watt| IIyama 19"

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Kijk eens bij je modem instellingen of compressie aan of uitstaat.

Het blijkt namelijk dat Girotel geen compressie gebruikt en als je computer compressie aan heeft staan dan gaat het inderdaad mis op het moment data overgedragen moet worden.

Je kunt overigens ook je modem logs bekijken of dit inderdaad het geval is, bij Girotel is dit probleem wel degelijk bekend en hebben ze init strings voor je modem die dat probleem kunnen verhelpen.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
DIt onderwerp is al vaker voorbij gekomen. Kijk maar es :)

[search=girotel XP]

DIT IS MIJN WEBSITE

Dit topic is gesloten.