Toon posts:

Frank Herbert's Dune: Code Panel ... wat ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie O Wie kan mij vertellen wat ik met de code panel's moet beginnen. Oke duidelijk er moet een code ingetikt worden, maar hoe kom ik daar achter, zijn er aanwijzingen voor in het verloop van het spel, ik kan toch moeilijk alle combinaties gaan proberen dan ben ik over 100 jaar ofzo nog niet klaar ... ???

Ik hoop dan iemand iets weet want ik ben al een poosje opzoek ... en kan geen steek verder komen ...

alvast bedankt,

Verwijderd

Topicstarter
Speelt niemand dit spel ? :'(

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-02 12:24
Misschien dat je wat aan de FAQ cq walkthrough hebt?

[EDIT]Is een faq voor Dune 1[/EDIT]

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Topicstarter
Aller eerst bedankt voor de reactie, alleen gaat dit over een DOS based game, ik heb een Windows based uitvoering en zover ik de FAQ gelezen heb gaat deze niet over het spel dat ik hier heb helaas... in de FAQ wordt gesproken over Virgin, ik heb hier een game van Cryo.

Verwijderd

Topicstarter
Verder niemand ... ???

:'( :'(

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
heb je al gezocht met google naar de walktrough van dune :?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ook Google heb ik gebruikt ... snif ... maar ik vindt iederekeer een DOS based game ... en ik heb hier toch een Windows variant ... het is een 3D first person action/adventure game.

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Misschien et feit dat et spel nog geen week uit is, ff w8ten dus tot et spel een beetje aanslaat in Amerika of hier verschijnt...

Een anders ff aan je mede leechers vragen die et spel spelen... ;)

Signature?

Verwijderd

Topicstarter
LOL is dat spel nog maar een week uit ? ik heb het nu net een week in huis ... orgineel (eng he) ... maar ik ken niemand anders die het speelt dus daarom hier de vraag ... :-) ... Dus mensen wie speelt het nog meer ... de code panel's krijg je al in de eerste missie ... dus ...

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01-2025
je moet een topic openen bij isonews forum en dan bij games, krijg je wel antwoord, game is namelijk nog niet erg lang uit, en daar zijn ze er altijd erg vroeg bij (raar he 8-) )

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij geregistreed bij ISONEWS alleen mag ik pas over 5 dagen een eigen post plaatsen $%%%^@^%$$%^ ..... <mopper> maar in iedergeval bedankt voor de tip.

Nog meer mensen tips ?

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
leechen??
nee dus ik heb het spel ook en gewoon bij de dixons gekocht.

Idd het is een vrij moeilijk spel, heb er zelf 2 uur over gedaan om te ontdekken dat je een soort health recharge hebt. |:(

met die deur van jouw bedoel je waarschijnlijk die in het trainingslevel zit.
Hoe die open moet ben er nog steeds niet uit. Ik verwacht dat er ergens een script foutje zit die een zinnetje text met de code vergeet.
Dus voor de rest gewoon het spel spelen is moeilijk maar wel leuk

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel niet de deur in de trainings ruimte maar in de harvester die je onklaar moet maken (practice de eerste missie) ... daar heb je ook namelijk een code panel in zitten, waar je volgens mij de harvester backdoors mee moet openen.

• brainball
je bent al in de harvester?
en hebt die sand-nozzels gesloten endan eruit?

of moet je nog in dat ding..
als dat zo is moet je bovenaan eens naar rechts lopen daar kan je naar een zijkant waar je zo naar binnen wandelt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ookal in dat ding en heb die sandnozels ook dicht gezet maar dan moet ik er weer uit en kan niet vinden hoe, wel heb ik dus zo'n code panel gevonden ...

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens vlak voordat je die missie begint hebben ze het er over dat er per worm-riding heen wordt gebracht, krijg je dit niet in een filmpje te zien ?

• brainball
nope.
jammer had dat ook willen zien.
vindt over het algemeen dat de filmpjes vlug afgekapt worden zonder dat de tekst volledig af is.
ook klopt de ondertiteling niet helemaal met wat er gezegd wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe ben je weer uit die Harvester gekomen ?

• Jeroen Blom
Ik heb het spel nu ook en uit de havester ben ik gekomen. De code staat op de groene schermen in de kamer tegenover degene waar het controlpanel inzit. Degene waar de de hendel om de rode deur te openen.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Jeroen Blom
Ben nu al verder (wat kut besturing btw, het is dat ik zo'n grote fan ben van Dune want anders ...) Ik zit nu in missie 3 en moet door van die laserstalen (of kan ik die uitzetten?) Maar dat lukt niet iemand een idee??

De eerste 3 red ik een bij de dwarsligger zit ik vast, maar ik ga nu naar bed want morgen heb ik fijn SPD-examens waar ik dus geen fuck van ken :( Waarom is leren nu ook moeilijk. |:(

Verwijderd

Op Sunday 09 December 2001 23:33 schreef jeroenblom het volgende:
Ben nu al verder (wat kut besturing btw, het is dat ik zo'n grote fan ben van Dune want anders ...) Ik zit nu in missie 3 en moet door van die laserstalen (of kan ik die uitzetten?) Maar dat lukt niet iemand een idee??
Code Panel misschien :P??
Pagina: 1