Toon posts:

WD 40 giga ATA100 7200 RPM probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de schijf uit de topic maar ik heb daarmee dus niks dan problemen. Ik sluit de schijf aan op mijn moederbord, ik krijg er geen windows op en na wa prutsen vindt em gewoon geen schijf nimeer. Ik zit nu al aan mijn 3e schijf (garantie gelukkig ;)) maar nu durf ik da ni meer op diene pc aansluiten. Dus wa doe ik? Ik steek ze is in de pc van mijn ouders. Wat blijkt nu? Deze vindt ook geen schijf, zelf al koppel ik al de rest van IDE af. Het gaat hier wel 2 maal over een moederbord van MSI. In mijn kamer een MSI 5169 met een amd k6-2 500 die ik moest ONDERklokken naar 450 omdat hij anders constant bleef hangen en hier bij mijn ouders een moderbord met een P2-350.

Ik ga nu volgende week een nieuw moederbord kopen en NIET van MSI maar van ASUS (A4V266-E) en toebehoren. Denken jullie dat dit zal helpen of is het gewoon geldverspilling.

Verwijderd

heb je in het bios alles wel goed ingesteld? Ik denk dat je daar eerst eens moet gaan zoeken

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 22:10 schreef ByMeS_Dy het volgende:
heb je in het bios alles wel goed ingesteld? Ik denk dat je daar eerst eens moet gaan zoeken
mja, hij vindt gewoon geen schijf nimeer???
wa zou ik kunnen veranderen in bios om da te laten werken? auto-detect vindt niks

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
heb je de jumper wel es op 32GB limit gezet?
Veel BIOSsen vinden een 40GB disk gewoon niet, of hangen zelfs op als je em wilt laten detecteren (voorbeeld: DFI K6BV3+ met een officieel BIOS)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 december 2001 23:00 schreef _JGC_ het volgende:
heb je de jumper wel es op 32GB limit gezet?
Veel BIOSsen vinden een 40GB disk gewoon niet, of hangen zelfs op als je em wilt laten detecteren (voorbeeld: DFI K6BV3+ met een officieel BIOS)
euhm, 32GB limit heb ik nergens gevonden ze, da moederbord is wel al vrij oud ...