Ik heb dus de schijf uit de topic maar ik heb daarmee dus niks dan problemen. Ik sluit de schijf aan op mijn moederbord, ik krijg er geen windows op en na wa prutsen vindt em gewoon geen schijf nimeer. Ik zit nu al aan mijn 3e schijf (garantie gelukkig
) maar nu durf ik da ni meer op diene pc aansluiten. Dus wa doe ik? Ik steek ze is in de pc van mijn ouders. Wat blijkt nu? Deze vindt ook geen schijf, zelf al koppel ik al de rest van IDE af. Het gaat hier wel 2 maal over een moederbord van MSI. In mijn kamer een MSI 5169 met een amd k6-2 500 die ik moest ONDERklokken naar 450 omdat hij anders constant bleef hangen en hier bij mijn ouders een moderbord met een P2-350.
Ik ga nu volgende week een nieuw moederbord kopen en NIET van MSI maar van ASUS (A4V266-E) en toebehoren. Denken jullie dat dit zal helpen of is het gewoon geldverspilling.
Ik ga nu volgende week een nieuw moederbord kopen en NIET van MSI maar van ASUS (A4V266-E) en toebehoren. Denken jullie dat dit zal helpen of is het gewoon geldverspilling.