Toon posts:

pc133 inplaats van pc100 geheugen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de handleiding van mijn mobo (ASUS P2B-F) staat dat het geheugen type pc100 wordt ondersteund. Ik heb 1X module pc100 128 MB SDRAM,1X pc133 128 MB SD RAM, 1X pc133 256 MB SD RAM.
Maakt het wat uit als je inplaats van pc100, pc133 geheugen modules gebruikt? (Tegenwoordig zijn alleen pc133 modules vekrijgbaar).

Na een tijdje( dagen/weken) is m'n computer langzaam. Als ik iets wil installeren dan loopt de installatie programma niet/traag, vandaar mijn vraag over het type werkgeheugen.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 14:34

markvt

Peppi Cola

moet niet uitmaken misschien wel in combo van 100 en 133 maar anders kun je gewoon eens proberen met alleen 133

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Neem maar gewoon pc133... is ook beter overklokbaar.

Verwijderd

PC133 is als het goed is backwards compatible. PC133 waar PC66 gevraagd wordt wil nog wel eens problemen geven, maar dit moet wel goed gaan denk ik.

Ik heb in mijn P166 PC133 zitten en dat werkt gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt :). Weet iemand misschien waarom na een tijdje installatie programma's het niet doen of heel traag? Vaak heb ik ook dat als ik veel files tegelijk weggooi dat de window dan even vriest. Pas na een tijdje reageert het.

Moet ik hiervoor anders een andere thread openen, omdat het nu over iets anders gaat? Vind dat namelijk zonde :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op vrijdag 07 december 2001 22:13 schreef Wolverine het volgende:
Ok, bedankt :). Weet iemand misschien waarom na een tijdje installatie programma's het niet doen of heel traag? Vaak heb ik ook dat als ik veel files tegelijk weggooi dat de window dan even vriest. Pas na een tijdje reageert het.

Moet ik hiervoor anders een andere thread openen, omdat het nu over iets anders gaat? Vind dat namelijk zonde :P
dan zou je misschien je hdd eens moeten defraggen.
Pagina: 1